کد خبر : 1959158 | 29 مرداد 1402 ساعت 21:21 | 72.4K بازدید | 14 دیدگاه

پیام به الخلیفی: پیشنهاد نده، این ستاره فروشی نیست

بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.

پیام به الخلیفی: پیشنهاد نده، این ستاره فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت اعلام کرد این باشگاه پیشنهادی از پاری سن ژرمن برای انتقال مهاجم فرانسوی‌اش، کولو موآنی، دریافت کرده اما پاسخش منفی بوده و این ستاره به پی‌اس‌جی واگذار نخواهد شد.

این در حالی است که دیروز ادعا شده بود پی‌اس‌جی با موآنی به توافق شخصی رسیده و او قرار است با قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو راهی پاریس شود.

مارکوس کورشه، مدیر ورزشی آینتراخت، در این باره گفت: "ما پیشنهادی برای رندال داشتیم ولی پیشنهاد در سطح انتظارات ما نبود. ما گفتیم که اصلا قصدی برای فروش این بازیکن نداریم و نیازی به ارسال پیشنهادهای جدید نیست".

با اینکه در صحبت‌های مدیر فرانکفورت اشاره‌ای به نام باشگاهی که این درخواست را ارسال کرده وجود ندارد، ولی شکی نیست که این باشگاه پاری سن ژرمن بوده است.

1912837

رسانه‌های فرانسوی بعد از صحبت‌های مدیر فرانکفورت مدعی شدند مبلغ پیشنهادی پی‌اس‌جی برای خرید کولو موآنی 70 میلیون یورو بوده است. روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود می‌گوید پاری سن ژرمن با موآنی به توافق شخصی رسیده بود و انتظار نداشت چنین پاسخی از آینتراخت دریافت کند.

مدیر ورزشی فرانکفورت در مصاحبه امروزش گفت: "با توجه به اینکه پیشنهاد دریافتی از طرف ما رد شده است، دلیلی وجود ندارد که درباره عدد و رقم صحبت کنیم. موآنی بازیکن خیلی خوبی است و ما در حال حاضر قصد فروش او را نداریم".

دیدگاه‌ها