کد خبر : 1959165 | 29 مرداد 1402 ساعت 21:58 | 22.8K بازدید | 54 دیدگاه

پیام پوچتینو به هواداران: نگران نباشید، اتفاقی نیفتاده!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند، ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.

پیام پوچتینو به هواداران: نگران نباشید، اتفاقی نیفتاده!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که هفته اول لیگ برتر را با لیورپول به تساوی 1-1 رسیده بود امشب در اولین بازی خارج از خانه فصل مقابل وستهم 3-1 شکست خورد.

پوچتینو در نشست خبری پایان بازی گفت شکست در شروع فصل طبیعی است و گاهی رخ می‌دهد، ولی او و تیمش به روندی که چلسی در پیش گرفته اطمینان دارند و به ادامه این فصل امیدوارند.

چرا چلسی در نیمه دوم به اندازه نیمه اول خوب نبود؟
ما خیلی ناراحتیم. پنالتی را از دست دادیم. داشتیم خوب بازی می‌کردیم، ولی از زمان از دست رفتن پنالتی دیگر نتوانستیم به خوبی قبل باشیم. در کل خوب بودیم و نتوانستیم از بازی خوبمان را برای گرفتن نتیجه استفاده کنیم. نیمه دوم را در حالی شروع کردیم که انگار از دست رفتن پنالتی روی ذهنمان سنگینی می‌کرد.

1912851

این اتفاق‌ها می‌افتد و طبیعی است
این طور اتفاق‌ها در شروع فصل می‌افتد. باید از این شکست درس بگیریم. ما حالا منتظریم تا بازار نقل و انتقالات تمام بشود. ما این فصل بازیکن زیاد داریم و رقابت برای راه‌یابی به ترکیب اصلی بالاست. این اتفاق‌ها می‌افتد، ولی ما به روند چلسی ایمان داریم.

از نظر تاکتیکی علت باخت چلسی چه بود؟
ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و در نیمه اول خیلی خوب بودیم. اگر تا آخر مثل نیمه اول بازی می‌کردیم حتما برنده می‌شدیم.

مشخص بود که در نیمه دوم از عملکرد تیمتان عصبانی هستید
شما مالکیت را در اختیار دارید و در حال خلق موقعیت هستید. حتی می‌توان گفت که تیم بهتر میدان هستید، ولی در نهایت می‌بازید. خب، مشخص است که این خیلی تلخ است. در نیمه دوم دوباره روی یک فرصت که در جریان بازی نبود گل خوردیم. توضیح دادن این‌طور بازی‌ها واقعا سخت است.

دیدگاه‌ها