کد خبر : 1959166 | 29 مرداد 1402 ساعت 22:02 | 37K بازدید | 10 دیدگاه

پنج به‌جای سه در ۲۴ ساعت؛

مربی ایرانی روی دست خمس بلند شد!

مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.

مربی ایرانی روی دست خمس بلند شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در حالی خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر و تک بازی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات کرد که پاکو خمس تمرینات پرتعداد و پرفشاری برای بازیکنان خود در نظر گرفته بود و سرخ‌پوشان تبریزی با سخت‌ترین برنامه‌های مربی اسپانیایی وارد بازی‌ها شدند.

ابراهیم اشکش، سرمربی جنجالی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که همراه با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد و پس از آن هدایت خیبر خرم‌آباد را برای یک هفته برعهده گرفت و دوباره به جمع نفتی‌ها بازگشت، در شرایطی تیمش را آماده حضور در لیگ یک می‌کند که تمرینات بیشتری نسبت به پاکو خمس برای شاگردانش در نظر گرفته است.

1912856

اردوی نفت مسجدسلیمان در شرایطی امروز در تهران با انجام یک مسابقه تدارکاتی به پایان رسید که ابراهیم اشکش در این اردو روزانه سه الی پنج جلسه تمرینی برای بازیکنان خود در نظر گرفته بود!

پنج جلسه تمرینی شاگردان اشکش از ساعات اولیه صبح آغاز و تا تاریک شدن هوا به طول می‌انجامید و شرایط سختی برای بازیکنان نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شده بود تا آماده حضور در فصل جدید لیگ یک شوند.

نفت مسجدسلیمان عصر امروز در هشتمین و آخرین مسابقه تدارکاتی خود در اردوی تهران به مصاف تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران رفت که توانست با تک گل رضا جباری از روی نقطه پنالتی به پیروزی دست پیدا کند.

شاگردان اشکش در هشت مسابقه تدارکاتی پیش فصل خود تاکنون ۶ پیروزی و دو مساوی داشتند و در این مدت ۱۹ گل به ثمر رساندند و دو گل دریافت کردند تا در کنار ۵ جلسه تمرینی در روز، با این دیدارهای تدارکاتی در شرایط بازی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها