کد خبر : 1959194 | 30 مرداد 1402 ساعت 02:55 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

گاهی گلر، گاهی مدافع آخر

گلر اتریشی، لیبروی فولاد در لیگ (عکس)

باخت دو‌گله فولاد مقابل صنعت نفت باعث شد تا عملکرد کریستوفر کنت در این دیدار آنگونه که باید و شاید دیده نشود.

گلر اتریشی، لیبروی فولاد در لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از غیبت سه ستاره خارجی خود به دلیل صادر نشدن کارت بازی در دیدار نخست، با پیگیری منصوریان در آخرین ساعات مانده به بازی با صنعت نفت مشکل دروازه‌بان خود را حل کرد تا این گلر تنها چند ساعت قبل از مسابقه متوجه شود قطعا در این دیدار فیکس خواهد بود.

کنت که گل اول را با بدشانسی و برخورد شوت طالب با پای شاهین توکلی و تغییر مسیرش خورده بود یک خروج عالی در نیمه نخست داشت، جایی که می‌رفت مهاجم عراقی تک به تک شود، اما او با یک ضربه سر توپ را دور کرد تا اشتباه مدافعینش را اینگونه جبران کند، عکس‌العملی که بیشتر از همه ما را یاد مانوئل نویر می‌اندازد.

1912907

روی گل دوم ‌و جایگیری اشتباه مدافعین‌ وسط‌ و‌ کناری فولاد و البته هوش بالای طالب ریکانی، پای این بازیکن به حسین شنانی رسید تا در حالت تک به تک کار سختی برای دروازه کنت نداشته باشد. در ادامه اما کنت دو‌موقعیت خوب از نفتی‌ها گرفت. توپ علی یوسف را در حالت تک به تک را با یک شیرجه دقیق دزدید و در موقعیتی دیگر شوت ناگهانی شنانی را به یک شیرجه بلند به کرنر فرستاد تا تیمش را در بازی نگه دارد و مانع از اختلاف بیشتر در مسابقه شود. فولادی‌ها با گل عباس‌زاده اختلاف را کم کردند و شوت ساسان انصاری تنها یک قدم تا وارد شدن با دروازه فاصله داشت که یوسف وکیا، یک فولادی سابق، آن را به بیرون کشید.

دیدگاه‌ها