کد خبر : 1959200 | 30 مرداد 1402 ساعت 06:41 | 93.9K بازدید | 51 دیدگاه

۱۵۰ بازی با پیراهن تیم پرتغالی؛

رکورد فوق‌العاده طارمی در پورتو (عکس)

ملی‌پوش ایرانی پورتو به رکورد ۱۵۰ بازی با پیراهن این باشگاه رسید.

رکورد فوق‌العاده طارمی در پورتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در شرایطی یکشنبه شب در ترکیب پورتو مقابل فارنسی در هفته دوم فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال حضور داشت و ۷۱ دقیقه در زمین بود که علی‌رغم عدم گلزنی در این بازی توانست به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.

باشگاه پورتو لحظاتی پس از شروع مسابقه با فارنسی، تصویر مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی خود، را به همراه عدد ۱۵۰ منتشر و اعلام کرد مهاجم گلزن تیمش به این تعداد بازی با پیراهن اژدهای پرتغال رسیده است.

مهدی طارمی که در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به آث میلان قرار داشت و بخاطر درخواست مبلغ بالای پورتو نتوانست به سری آ ایتالیا برود، چهارمین فصل حضورش در این باشگاه پرتغالی را آغاز کرده که در طول ۱۵۰ بازی با پیراهن پورتو در تمام رقابت‌های داخلی و اروپایی توانسته آمار ۸۰ گل و ۳۸ پاس گل را به ثبت برساند.

ستاره ایرانی پورتو طی سه فصل اخیر همراه این تیم در طول ۱۰۱ بازی در لیگ برتر پرتغال موفق شده ۵۸ گل در این مسابقات به ثمر رساند، در ۱۷ مسابقه جام حذفی پرتغال ۸ گل بزند، در هفت دیدار لیگ‌کاپ پرتغال سه بار دروازه حریفان را باز کند، در سه سوپر کاپ پرتغال دو گل داشته باشد، در ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا ۸ گل ارزشمند به ثمر رساند و طی سه مسابقه در لیگ اروپا هم یک بار این کار را انجام بدهد.

1912917

پورتوباشگاه پورتو همچنین اعلام کرده علاوه بر مهدی طارمی که توانست به رکورد ۱۵۰ بازی برای این تیم مقابل فارنسی برسد، په‌په، وینگر تکنیکی این تیم، هم به آمار ۱۰۰ مسابقه دست یافت و همچنین ایوان مارکانو هم در بازی شماره ۲۵۰ خود یک گل حساس و سه امتیازی در ثانیه‌های پایانی بزند.

دیدگاه‌ها