کد خبر : 1959213 | 30 مرداد 1402 ساعت 01:12 | 43.9K بازدید | 29 دیدگاه

این گوشه‌ای از کیفیت بالای گوندوگان بود

هنر ستاره آلمانی پدری را هیجان‌زده کرد

پدری، ستاره جوان بارسلونا، در پایان بازی با کادیز به تحسین کیفیت بالای ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی جدیدش، پرداخت.

هنر ستاره آلمانی پدری را هیجان‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته دوم لالیگا را با پیروزی 2-0 مقابل مهمانش، کادیز، به پایان رساند. مدافع عنوان قهرمانی در هفته اول مقابل ختافه با تساوی بدون گل متوقف شده بود و امشب به اولین برد فصل جدید دست یافت.

ویدئو: 308365

شاگردان ژاوی در نیمه اول این دیدار خانگی موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. آنها نیمه دوم را با تهاجمی تر شروع کردند و در دقیقه 52 تیر دروازه حریف را توسط گاوی لرزاندند، اما باز هم موفق به باز کردن دروازه کادیز نشدند. انتظار برای اولین گل خانگی تا دقیقه 82 ادامه داشت تا اینکه پدری روی پاس استثنایی ایلکای گوندوگان قفل دروازه حریف را باز کرد تا زمینه‌ساز برد امشب شود.

ستاره 20 ساله بارسلونا که اهل تنریف (بزرگترین جزیره از مجموعه جزایر قناری) است در پایان این دیدار به آتش‌سوزی عظیم این منطقه واکنش نشان داد و در حالی که یک تیشرت با پیامی به مردم تنریف به تن داشت گفت: "مردم جزایر قناری در حال حاضر دوران سختی را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم آنها ابراز احساسات عمیق مرا بپذیرند و بر این فاجعه غلبه کنند."

1912941

او در مورد پیروزی سختی که کسب شد گفت: "بازی پیچیده‌ای بود اما توانستیم به خوبی از پس کار برآمده و به پیروزی دست پیدا کنیم."

ایلکای گوندوگان با یک پاس بیرون پای زیبا در دقیقه 82 پدری را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ این بازیکن جوان با تحسین هم‌تیمی باتجربه‌اش گفت: "گوندوگان بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست که امروز گوشه‌ای از آن را نشان داد."

دیدگاه‌ها