کد خبر : 1959214 | 30 مرداد 1402 ساعت 01:20 | 23.1K بازدید | 7 دیدگاه

بدون هیجان و خسته‌کننده: مشکل همیشگی مدعی

تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال بتیس در هفته دوم لالیگا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بدون هیجان و خسته‌کننده: مشکل همیشگی مدعی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته دوم لالیگا تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف هم رفتند.

این دیدار که بیشتر با برخوردهای فیزیکی از سوی بازیکنان‌ هر دو تیم دنبال می‌شد در هر دو نیمه جذابیت بالایی نداشت و به دنبال آن موقعیت‌های گلزنی خاصی روی دروازه‌ها شکل نگرفت.

در نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و ضربه برگردان ناقص ایسکو در دقیقه 30 پشت به دروازه اتلتیکو را شاید بتوان حساس‌‌ترین موقعیت 45 دقیقه نخست شمرد که البته دقت کافی نداشت و خطری هم روی دروازه تیم میهمان ایجاد نکرد.

نیمه اول این بازی همانند نیمه دوم گلی در پی نداشت و بیشتر بازی دو تیم در میانه میدان دنبال می‌شد. در نیمه دوم بازی البته اتلتیکو بیشتر بازی دفاعی انجام می‌داد که ظاهرا کسب یک امتیاز هم برای آن‌ها راضی کننده بود.

1912943
1912944

اغلب دقایق نیمه دوم هم مانند نیمه نخست ریتمی آرام و بدون هیجان داشت که بازیکنان دو تیم بیشتر برای توپ‌گیری از حریف مرتکب خطاهای پی در پی می‌شدند و بازی چندین مرتبه متوقف شد.

در پایان این بازی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا اتلتیکو پس از پیروزی هفته گذشته 4 امتیازی شود و در رده چهارم قرار بگیرد. بتیس هم با 4 امتیاز در رده ششم ایستاده است.

اتلتیکو که یکی از مدعیان همیشگی در لالیگا شناخته می‌شود ظاهراً امسال هم به مشکل همیشگی دچار شده است. این تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه طی فصل‌های اخیر نشان داده که در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند مطابق انتظار پیش برود و چند هفته‌ای زمان نیاز دارد تا در قامت یک مدعی ظاهر شود.

دیدگاه‌ها