کد خبر : 1959226 | 30 مرداد 1402 ساعت 01:30 | 33.3K بازدید | 14 دیدگاه

آلگری تکلیف یووه را روشن کرد

هدف ما قهرمانی نه، بازگشت به UCL است!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که تیمش بعد از ناکامی فصل گذشته به دنبال کسب سهمیه چمیپونزلیگ است.

هدف ما قهرمانی نه، بازگشت به UCL است!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از پشت سر گذاشته فصلی کابوس‌‎وار که به کسر 15 امتیاز و از دست رفتن سهمیه چمپیونزلیگ انجامید مصمم به شروعی دوباره است. این تیم در فصل جدید سری A انگیزه بالای خود را با کسب پیروزی 3-0 مقابل اودینزه نشان داد. صحبت‌های مکس آلگری را در پایان این دیدار بخوانید:

بولت سرشاخهنیاز به ترمیم دو نقطه ضعف مهم
ما باید در دو زمینه خود را بهتر کنیم. یکی اینکه نیاز به تحرک بیشتر و کنترل توپ بالاتر داریم؛ چیزی که در نیمه دوم در آن ضعف داشتیم. دوم اینکه بعد از لو دادن توپ باید در نیمه زمین خودمان عملکرد دفاعی بهتری داشته باشیم. وقتی 3-0 جلو هستید شاید این مشکلات به چشم نیاید، اما در غیر این صورت می‌تواند کار را برایتان سخت کند.

بولت سرشاخهپیش‌بینی جالب در مورد کیه‌زا
شاید من اشتباه می‌کنم اما به نظرم فدریکو کیه‌زا یک مهاجم است. او همکاری بسیار خوبی با دوشان ولاهوویچ داشت. آنها در حال هماهنگ شدن هستند ولی به نظرم کیه‌زا امروز کمی بیش از اندازه به سمت دروازه رفت. به نظرم او می‌تواند 16-17 گل در این فصل به ثمر برساند.

1912974

بولت سرشاخهابراز رضایت از ستاره جدید تیم
تیموتی وه‌آ به زمان نیاز دارد تا خود را با شرایط سری آ تطبیق دهد. با این وجود من از عملکرد او راضی هستم. وه‌آ امشب پس از ضربه‌ای که به مچ پایش وارد شد از زمین خارج شد.

بولت سرشاخهولاهوویچ بسیار خوب بود
در شرایطی که تصور می‌شد روملو لوکاکو جای دوشان ولاهوویچ در خط حمله یووه را بگیرد، مهاجم صربستانی در تورین ماند و با یک گل و یک پاس گل در هفته اول نشان داد که آماده درخشش دوباره برای بیانکونری است. آلگری با تحسین عملکرد او گفت: "ولاهوویچ بازی بسیار خوبی انجام داد. وقتی بعد از دریافت توپ به بازی سرعت می‌دهیم او می‌تواند کارایی خود را به بهترین شکل نشان دهد. لحظاتی که به دنبال کنترل توپ و ایجاد فضا هستیم نیز بسیار مهم و سخت است که باید روی آن نیز کار کنیم."

بولت سرشاخههدف یووه قهرمانی نیست!
پیروزی مقتدرانه امشب باعث شد تا همه از یوونتوس به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در سری A یاد کنند. آلگری اما با این ادعا موافق نیست: "غیبت در چمپیونزلیگ یک باخت بزرگ برای یوونتوس پس از 12 سال است. بازی کردن در این رقابت‌ها یک مزیت بزرگ است و من خلأ چنین موضوعی را انکار نمی‌کنم. علی‌رغم یک فصل سخت و در حالی که با کسب رتبه سوم شایسته حضور در چمپیونزلیگ بودیم از این کار محروم شدیم. بنابراین کار سختی برای آماده کردن جسمانی و روانی بازیکنان داشتیم و هدفمان کسب دوباره سهمیه است."

دیدگاه‌ها