کد خبر : 1959305 | 30 مرداد 1402 ساعت 13:58 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت مهم یک مدافع تازه از مصدومیت بازگشته

مدافع مصدوم و یکی از بهترین‌های لیگ یک فصل گذشته خودش را برای بازی حساس هفته سوم برابر تراکتور آماده می کند.

ماموریت مهم یک مدافع تازه از مصدومیت بازگشته

به گزارش"ورزش سه" استقلال خوزستان که در این فصل و بعد از چهار سال دوری توانست خودش را مجددا به لیگ برتر برساند در دو هفته ابتدایی توانسته یک امتیاز به دست بیاورد. آن‌ها در بازی اول برابر شمس آذر که جدال لیگ یکی های فصل گذشته بود یک، یک مساوی کردند اما در هفته دوم استقلال خوزستان در بازی برابر آلومینیوم با تک گل مهران موسوی مدافع حریف مغلوب شد. 

استقلال خوزستان در هفته سوم یک بازی دشوار برابر تراکتور دارد که با وجود سرمایه گذاری برای قهرمانی لیگ برتر را دو شکست آغاز کرده و به قصد سه امتیاز شنبه در اهواز به میدان می رود. با این وصف سیروس پورموسوی و شاگردانش برای اینکه از همین ابتدای مسابقات به قعر جدول نروند باید از این بازی خانگی با امتیاز از زمین خارج شوند و به نظر نقش عناصر تدافعی تیم بسیار مهم باشد. 

حسین احمدی مدافع این فصل استقلال خوزستان می تواند یکی از مهره هایی باشد که در صورتی که آمادگی اش مورد تایید پورموسوی باشد در این بازی و در خط دفاعی نقش کلیدی به عهده بگیرد. این مدافع که نیم فصل گذشته از آرمان گهر به استقلال خوزستان پیوست و همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد، در ابتدای فصل قراردادش را یک فصل دیگر باآبی‌های اهواز تمدید کرد. این مدافع البته بازی اول برابر شمس آذر را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داد و در هفته دوم برابر آلومینیوم نیز از ابتدای نیمه دوم در ترکیب تیم قرار گرفت.  

این مدافع و دیگر اعضای ساختار دفاعی استقلال خوزستان نه فقط در بازی حساس برابر تراکتور که در این فصل ماموریت سخت حفظ دروازه که به معنای حفظ تیم در لیگ برتر است را برعهده دارند.

دیدگاه‌ها