کد خبر : 1959311 | 30 مرداد 1402 ساعت 14:23 | 35.3K بازدید | 72 دیدگاه

خط و نشان مسی برای آمریکا: این تازه اولش بود!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از فتح جام و کسب قهرمانی‌های متعدد خسته نشده و حالا به دنبال قهرمانی‌های بیشتر در آمریکا است.

خط و نشان مسی برای آمریکا: این تازه اولش بود!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی با حضور درخشان و عملکرد فوق العاده مسی موفق شد اولین جام قهرمانی رقابت‌های لیگز کاپ را بالای سر ببرد. 

این بازیکن با این قهرمانی حالا رکورد پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده است. او پیش از این 43 بار جام‌های قهرمانی متفاوت را بالای سر برده بود و حالا این افتخار را برای چهل و چهارمین بار تجربه کرد. 

در حالی که بسیاری از بازیکنان در 36 سالگی به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال هستند، به نظر می‌رسد که این ستاره آرژانتینی نه تنها چنین قصدی ندارد، بلکه همچنان مشتاق فتح جام‌های مختلف است و حتی کسب جایگاه پرافتخارترین بازیکن تاریخ هم باعث نشده که از عطش او کم شود. 

1913165

مسی با انتشار تصاویری از جشن قهرمانی اینترمیامی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «از این که اولین قهرمانی در تاریخ این باشگاه را به دست آوردیم بسیار خوشحالم. سختکوشی و تعهد همه انجام این کار را ممکن کرد. امیدواریم که این تازه اول کار باشد.»

او پس از پایان این رقابت‌ها به عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن این تورنمنت هم انتخاب شد. مسی از زمان حضورش در اینترمیامی در هفت بازی 10 گل به ثمر رسانده تا هواداران و مدیران این تیم را به کسب افتخارات بیشتر امیدوار کند.

دیدگاه‌ها