کد خبر : 1959328 | 30 مرداد 1402 ساعت 15:45 | 35.2K بازدید | 7 دیدگاه

دی‌پل در لیگ عربستان؟

الاهلی دست بردار نیست: این بار ستاره اتلتیکو

الاهلی عربستان قصد خرید رودریگو دی‌پل، هافبک آرژانتینی اتلتیکو، را دارد ولی باشگاه اسپانیایی حاضر به فروش او نیست.

الاهلی دست بردار نیست: این بار ستاره اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی‌پل، بازیکن دیگری است که به لیگ عربستان پیوند خورده است. این بار سعودی ها روی ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید که سال گذشته قهرمان جام جهانی شد، تمرکز کرده اند.

 فابریتزیو رومانو در این رابطه اعلام کرد که الاهلی پس از شکست مذاکراتش با زیلنسکی، علاقه مند به جذب بازیکن آرژانتینی شده است. مذاکره با اتلتیکو سخت خواهد بود، اما سعودی ها تلاش خواهند کرد هر طور شده باشگاه مادریدی را به این انتقال راضی کنند.

1913201

در همین رابطه امروز آاس نوشت که اتلتیکو به الاهلی اعلام کرده که تنها راه خرید دی‌پل، فعال کردن بند فسخ او است و به هیچ قیمتی حاضر به مذاکره نیستند. اکنون به خود بازیکن بستگی دارد که بازی در لیگ عربستان را به لالیگا و لیگ قهرمانان ترجیح بدهد یا خیر. قطعا بازی در الاهلی برای دی‌پل سود مالی فوق العاده ای خواهد داشت. 

1887193

او از مهره های کلیدی دیه‌گو سیمئونه است و دیشب برابر بتیس نیز فیکس بازی کرد. اتلتیکو سه سال پیش برای خرید دی‌پل از اودینزه 40 میلیون یورو هزینه کرد و هرچند در ابتدای فصل قبل بین او و هواداران تنش هایی ایجاد شد اما در میانه های فصل او به همان ستاره مورد انتظار تبدیل شد. 

جدایی دی‌پل قطعا اتفاقی تلخ برای سیمئونه خواهد بود. فصل نقل و انتقالات فوتبال عربستان یک ماه دیگر نیز ادامه دارد در حالی که در اسپانیا 10 روز دیگر پنجره بسته می شود.

الاهلی تا به اینجا دمیرال، فیرمینو، مندی، محرز، سنت ماکسیمین، کسیه و ایبانیز را به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها