کد خبر : 1959355 | 30 مرداد 1402 ساعت 17:22 | 22.8K بازدید | 19 دیدگاه

پیام احساسی ستاره اسپانیا: با کمک تو قهرمان شدم بابا!

اولگا کارمونا، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، برای اولین بار درباره مرگ پدرش و اینکه خبر درگذشت او تا بعد از فینال جام جهانی به اطلاعش نرسیده بود صحبت کرد.

پیام احساسی ستاره اسپانیا: با کمک تو قهرمان شدم بابا!

به گزارش "ورزش سه"، اولگا کارمونا، ستاره فوتبال زنان اسپانیا، این روزها به قهرمان ملی این کشور تبدیل شده است. کارمونا در فینال جام جهانی مقابل انگلیس تک‌گل لاروخا را به ثمر رساند تا مهم‌ترین نقش را در قهرمانی اسپانیا در این تورنمنت بازی کند.

بعد از قهرمانی اسپانیا مشخص شد که پدر او در همان روز برگزاری فینال جام جهانی و چند ساعت قبل از شروع بازی درگذشته است. گفته می‌شد مدیران تیم ملی اسپانیا این خبر را به ستاره‌شان اطلاع ندادند تا او پیش از مسابقه حساس روحیه‌اش را نبازد.

1913247

اولگا کارمونا دقایقی پیش برای اولین بار به این موضوع واکنش نشان داد. او در توییتر متنی احساسی خطاب به پدرش منتشر کرد و نوشت: "بدون اینکه خبر داشته باشم تو رفته‌ای، پیش از شروع مسابقه انگار ستاره‌ات کنارم بود. مطمئنم تو بودی که به من قدرت دادی تا به این افتخار منحصربفرد دست پیدا کنم. شک ندارم آن شب تماشایم می‌کردی و به من افتخار می‌کردی. در آرامش بخواب پدر."

علاوه بر آنکه کارمونا در این پست توییتری تایید کرد که در زمان حضور در بازی فینال از مرگ پدرش خبر نداشته، فدراسیون فوتبال اسپانیا هم با انتشار بیانیه‌ای کوتاه این را تایید کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است: "فدراسیون فوتبال سوگوار درگذشت پدر اولگا کارموناست. این بازیکن بعد از پایان فینال جام جهانی از این خبر تلخ اطلاع پیدا کرد."

دیدگاه‌ها