کد خبر : 1959377 | 30 مرداد 1402 ساعت 19:09 | 95.5K بازدید | 136 دیدگاه

ستاره‌های بارسلونا در ورزشگاه تبریز (عکس)

شارجه امارات با بازیکنان سرشناس خود دقایقی قبل وارد ورزشگاه یادگار امام تبریز شد.

ستاره‌های بارسلونا در ورزشگاه تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شارجه امارات که باید فردا شب در مسابقه حساس پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور ایران برود، لحظاتی قبل وارد محل برگزاری این بازی شد تا یک جلسه تمرینی را داشته باشد.

شاگردان کوزمین اولارویو که طبق قوانین فیفا و ای‌ف‌اسی می‌توانند آخرین جلسه تمرینی خود را در محل برگزاری مسابقه آسیایی برگزار کنند، عصر امروز به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفتند تا آماده مسابقه با تراکتور ایران شوند.

پاکو آلکاسر و میرالم پیانیچ، ستاره‌های سابق بارسلونا و همچنین کونستانتینوس مانولاس، مدافع پیشین رم و ناپولی ایتالیا و حال حاضر شارجه در جمع بازیکنان این تیم اماراتی در زمان حضور در ورزشگاه یادگار امام تبریز دیده شدند و کایو، لوآنزینیو، مارکوس ملونی و ... نیز در جمع نفرات این تیم بودند.

1913288

تیم فوتبال شارجه که سه روز قبل در نخستین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر امارات به پیروزی چهار بر سه مقابل اتحاد کلباء رسید و طی ۴۸ ساعت گذشته دو جلسه تمرینی در شهر خود برگزار کرده بود، امروز با انجام تمرین در ورزشگاه یادگار امام تبریز، با جو این استادیوم هم آشنا خواهد شد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های تراکتور ایران و شارجه امارات از ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد و دو تیم برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها