کد خبر : 1959419 | 30 مرداد 1402 ساعت 22:34 | 34.8K بازدید | 21 دیدگاه

پیانیچ برای خط دفاعی تراکتور برنامه چید؛

تعقیب مهندس آاس رم در تبریز (عکس)

میرالم پیانیچ، مورد توجه‌ترین ستاره الشارجه در سفر این تیم به ایران محسوب می‌شود.

تعقیب مهندس آاس رم در تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از اینکه میرالم پیانیچ با آرامش خاص خود در سالن نشست خبری به سوالات پاسخ داد، او به همراه سایر ستاره‌های الشارجه راهی ورزشگاه یادگارامام شد تا در آخرین جلسه تمرینی تیمش شرکت کند.

پیانیچ با سابقه حضور در سری آ و لالیگا، چهره مورد توجه طرفداران فوتبال در تبریز محسوب می‌شد و حتی پس از کنفرانس مطبوعاتی، برخی از خبرنگاران و پسر مالک تراکتور را هم برای گرفتن عکس سلفی به خود جلب کرد. اما این ماجراها برای او در نشست خبری به پایان نرسید و باوجود فضای امنیتی ورزشگاه یادگار در زمان تمرین تراکتور، دوستداران او خود را به استادیوم بزرگ تبریز رساندند تا با پیانیچ عکس بگیرند.

نکته جالب اینکه ستاره سابق آاس رم، با گشاده‌رویی به طرفداران خود پاسخ می‌داد و اگرچه حرف خاصی بین او و سلفی‌بگیرها رد و بدل نمی‌شد اما این هافبک اهل بوسنی، با صبر و حوصله، درخواست همه برای گرفتن عکس را قبول می‌کرد و تا زمانی که ناظر و افسر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد ماجرا نمی‌شد، به دوربین‌های مقابل خود چشم می‌دوخت و ته لبخندی هم به آنها می‌زد.

1913378

در زمین مسابقه نیز او همان چهره خونسرد و آرامی بود که سال‌ها طرفداران فوتبال در تلویزیون دیده بودند. بدون اینکه چیزی بگوید، به فرمان‌های سرمربی رومانیایی، کوزمین اولاریو، گوش می‌داد و تلاش می‌کرد نقش خود را در آخرین جلسه تمرینی هم ایفا کند.

1913376

آنچه از حضور کوتاه در تمرین الشارجه به دست آمد، قابل پیشبینی‌ترین نقطه ترکیب الشارجه بود: اینکه پیانیچ در خط هافبک به عنوان بازیکن مرکزی بازی خواهد کرد و کوزمین برای ساخت بازی، حساب ویژه روی او باز کرده است. پاس‌های قطری و ارسال‌های پشت دفاع این بازیکن، احتمالا حربه مهم سرمربی الشارجه برای عبور از خط دفاعی تراکتور خواهد بود.

1913389

پیانیچ که آخرین سال‌های فوتبال خود را سپری می‌کند، به شدت انگیزه دارد تا به مرحله گروهی صعود کند و به جمع بزرگان فوتبالی در این مرحله ملحق شود. این بازی اگر برای تراکتور و الشارجه حکم مرگ و زندگی را داشته باشد، برای پیانیچ نیز یک دیدار حیثیتی است، او دوست دارد دوباره نشان دهد بی توجه به جبر جغرافیایی محل تولد، می‌تواند بازهم در جمع فوق ستاره‌ها قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها