کد خبر : 1959422 | 30 مرداد 1402 ساعت 22:41 | 32.4K بازدید | 62 دیدگاه

مارتینو: او تا زمانی که خودش نخواهد بازی می‌کند

مسی برای تعطیلات به امریکا سفر نکرده است!

تاتا ماریتینو، سرمربی اینترمیامی، تاکید کرد تا زمانی که خود لیونل مسی درخواست استراحت نکند بی وقفه برای این تیم به میدان خواهد رفت.

مسی برای تعطیلات به امریکا سفر نکرده است!

به گزارش "ورزش سه"، تاتا مارتینو در صحبت‌های جدید خود اعلام کرد که لیونل مسی در بازی مقابل سینسیناتی برای اینترمیامی به میدان خواهد رفت. او تاکید کرد که موضوع استراحت این بازیکن کاملا به عهده خودش است و تنها زمانی که مسی درخواست استراحت نکند به او بازی خواهد داد.

سرمربی اینترمیامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: "چند روز پیش در این مورد که مسی نیاز به استراحت دارد و هر 3-4 روز یک بار باید ریکاوری کند. البته الان زمان این کار نیست و همه شما می‌دانید که او چگونه است. مسی دوست دارد بازی کند بنابراین تا زمانی که خودش نخواهد بازی خواهد کرد."

لیونل مسی تابستان امسال طی انتقالی غیرمنتظره راهی اینترمیامی شد. او از همان بازی اول برای تیم جدیدش خوش درخشید و طی 7 بازی 10 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

شاگردان تاتا مارتینو با رهبری لیونل مسی توانستند قهرمان لیگز کاپ شوند تا این ستاره آرژانتینی با 44 قهرمانی به پر افتخارترین بازیکن تاریخ تبدیل شود. حضور او در اینترمیامی کاملا این تیم را متحول کرده و آنها امیدوارند تا به کمک مسی از قعر جدول MLS فاصله بگیرند.

دیدار بعدی اینترمیامی سه روز دیگر مقابل سینسیناتی در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام آزاد امریکا خواهد بود و به گفته مارتینو، مسی در این دیدار نیز حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها