کد خبر : 1959454 | 31 مرداد 1402 ساعت 00:27 | 119.6K بازدید | 569 دیدگاه

مصطفوی: سید یک تقدیم به نورچشمی‌ها شد؛

طعنه سنگین کمک فرهاد مجیدی به پرسپولیس

مربی سابق استقلال با کنایه نسبت به حضور پرسپولیس در سید یک لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

طعنه سنگین کمک فرهاد مجیدی به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با توجه به قهرمانی در فصل ۰۲-۱۴۰۱ باید به لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید و در سید یک قرعه‌کشی فصل ۲۴-۲۰۲۳ این رقابت‌ها قرار می‌گرفت، اما حذف تلخ آبی‌ها بخاطر عدم پرداخت مطالبات خارجی ازجمله آندره‌آ استراماچونی در موعد مقرر موجب شد تا آنها نتوانند به این مهم دست پیدا کنند و پرسپولیس به سید یک برود و هم‌نشین تیم‌هایی مثل الهلال، الاتحاد عربستان، السد قطر و پاختاکور ازبکستان شود.

حضور پرسپولیس در سید یک لیگ قهرمانان آسیا موجب شده تا سرخ پوشان به نسبت کار راحت‌تری نسبت به دیگر نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها داشته باشند و قاعدتا با قرعه بهتری مواجه شوند که همین مسئله با واکنش مربی سابق استقلال همراه شده است.

صالح مصطفوی، مربی سابق استقلال که قهرمانی در لیگ بیست و یکم را همراه با آبی‌پوشان به دست آورد و پس از آن همراه با فرهاد مجیدی به اتحاد کلباء رفت، طعنه شدیدی به حضور پرسپولیس در سید یک قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا زده و نوشته است:

1913443

«قهرمان‌ترین قهرمان تاریخ لیگ ایران رو حذف کردن تا نور چشمی‌ها تو سید یک بشینن. تیمی که با کم‌ترین هزینه تو تاریخ لیگ (نسبت به میانگین هزینه چهار تیم اول جدول) بسته شد.
من ۸ دوره با تیم‌های مختلف از کشورهای مختلف در جام باشگاه‌ها حضور داشتم و تفاوت سید یک بودن رو تو مراحل بعد کامل میدونم.
واقعا نمیدونم چطور میشه احقاق حق کرد. بدهی رو که اون‌ها هم داشتن ولی صاحب مشترک حق ما رو به راحتی پایمال کرد و حاصل بیش از یک سال تلاش و زحمت شبانه‌روزی تو شرایط نابرابر رو تقدیم نورچشمی کرد.»

دیدگاه‌ها