کد خبر : 1959526 | 31 مرداد 1402 ساعت 11:59 | 43.5K بازدید | 24 دیدگاه

خشم بلینگام: بگویید کی از رفتن من خوشحال است!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از صحبت‌هایی که درباره جدایی‌اش از بروسیا دورتموند مطرح شده بسیار عصبانی است.

خشم بلینگام: بگویید کی از رفتن من خوشحال است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست تا به رؤیایی که از کودکی داشت جامه عمل پوشانده باشد.

او در همین فاصله کوتاه از زمان پیوستنش به رئال تا به حال موفق شده به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شود و بهترین بازیکن آنها در طول دو دیدار هفته‌های نخستین رقابت‌های لالیگا بوده است که نمایشی خیره‌کننده را ارائه کرده است.

با این حال، در چند روز اخیر حواشی عجیبی پیرامون این ستاره جوان و بدون جنجال رئال مطرح شده که به نظر می‌رسد باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او شده است.

1912242

انتشار خبری در روزنامه‌های آلمانی مبنی بر اینکه بازیکنان دورتموند از اینکه این بازیکن در پنجره تابستانی از دورتموند جدا شده است بسیار خوشحال و راضی هستند تعجب و خشم او را به همراه داشته است.

روزنامه آلمانی اسپورت وان با تایید این خبر مدعی شد که بلینگام هنوز با چندین نفر از مدیران و حتی اعضای باشگاه دورتموند در تماس است و انتشار چنین خبری باعث شده که او با آنها تماس بگیرد و بپرسد که منبع این خبر کجا بوده، چه کسانی از جدایی او خوشحال هستند و اساسا چرا باید به گفته او چنین «مزخرفاتی» در روزنامه‌ها چاپ شود.

این ستاره انگلیسی خاطرات خوبی از زمان حضورش در دورتموند دارد و قدردان این باشگاه به خاطر زحماتی است که برای پیشرفت او کشیده و بارها به این نکته اشاره کرده و به همین دلیل است که از انتشار این مطالب خوشحال نیست.

دیدگاه‌ها