کد خبر : 1959539 | 31 مرداد 1402 ساعت 12:54 | 52.9K بازدید | 16 دیدگاه

حرف‌های گلایه‌آمیز خرم‌الحسینی درباره مقررات جدید

هافبک سابق تراکتور از لیگ برتر بیرون شد!

هافبک سابق تراکتور با سقوط نفت مسجدسلیمان، از سطح اول فوتبال ایران بیرون مانده است.

هافبک سابق تراکتور از لیگ برتر بیرون شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرم‌الحسینی هنوز باور ندارد که با تیمی قرارداد بسته و علاوه بر اینکه خودش به قوانین جدید معترض است از بقیه نیز انتظار دارد در این خصوص اعتراضشان را به گوش مسئولین برسانند.

این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:

*فصل گذشته فصل سختی را در نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشتید، با بی‌پولی و... . در این مورد صحبت کن.
در مورد فصل قبل باید بگویم فصل تقریبا سختی بود. تیمی که همه فکر می‌کردند جزء ده تیم بالای جدول باشد افتاد. برای خود ما هم سخت بود یک سری مشکلات و یک سری اتفاقات پیش آمده بود. همه‌چیز دست به دست هم داد و این اتفاق افتاد. نمی‌خواهم وارد مسائل ریز ماجرا شوم، ولی این تیم حیف شد و نباید سقوط می‌کرد. 
 
*با توجه به اینکه خوب کار کرده بودی و در چند سال اخیر ثباتی داشتی، فکر می‌کردی که بیرون بمانی.
اینکه یک سهمیه بزرگسال کم شده و سهمیه زیر 25 سال برداشته شده است و عملا 4 نفر بیرون هستند. از آن طرف سهمیه خارجی را زیاد کردند. تیم‌هایی مثل چند تیم بالای جدول بازیکن خارجی باکیفیت می‌آورند. ولی به طور مثال تیمی مثل نفت آبادان مجبور است برای اینکه سهمیه خارجی بگیرد بازیکن از عراق بیاورد. سطح کیفی لیگ عراق آنقدر بالا نیست که بتوان از عراق بازیکن آورد، ولی در این شرایط بازیکنان خودمان بیرون مانده‌اند.
آیا کسی متوجه نشده که این تصمیم‌گیری و قانونی که گذاشته‌اند واقعا اشتباه بوده است؟ من نمی‌دانم اسم این رفتار را چه بگذارم. ما هم زحمت کشیده‌ایم. هفتمین سال لیگ برتر است و من هر جا که بودم سرم بالا بود. وضعیتی که امروز با آن درگیر هستیم به این قانون من‌درآوردی برمی‌گردد امروز با این قانون هر بازیکنی که رابطه‌اش قوی‌تر بود توانسته است جابه جا شود.

1692477

* به نظر از این قانون خیلی گلایه داری.
فوتبال ایران از لحاظ روابط روز به روز بدتر و بدتر می‌شود. قانون‌گذاری که این قانون را اجرایی کرده است نمی‌توانست این پیش‌بینی‌ها را داشته باشد. آیا او نمی‌توانسته این وضعیت را دو دو تا چهار تا کند و ببیند که با این وضعیت بازیکن مجبور است از لیگ برتر به دسته یک برود و از لیگ دسته یک به دسته دو تنزل کند. با این سیاست خیلی‌ها دیگر نمی‌توانند فوتبال بازی کنند. امیدوارم هر چه زودتر به این مسئله رسیدگی کنند و این مشکل حل شود. این همه بازیکن باکیفیت داریم.

*شما قبل از این در تراکتور بودی. برای بسیاری دور از انتظار است که برای شما و افرادی مثل شما وضعیت این‌چنین باشد.
بله تقریبا 90 بازیکن خوب بیرون مانده‌اند. گفتن این حرف خیلی راحت نیست، ولی همه این افراد خانواده دارند. چشم و دل خانواده‌های آنها و آینده زندگی‌هایشان به بازی این بازیکنان وابسته است. امیدوارم هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.

* حرف آخر؟
هر چه بود گفتم و امیدوارم هر چه زودتر رسیدگی کنند. هنوز هم برای نقل و انتقالات وقت هست من هم امیدوارم هر چه زودتر به فوتبال برگردم و قانون‌گذار متوجه شود چه کار بزرگی برای فوتبال کرده است! ان‌شاءالله همه چیز به روال سابق برگردد.

دیدگاه‌ها