کد خبر : 1959587 | 31 مرداد 1402 ساعت 16:45 | 18.4K بازدید | 9 دیدگاه

چوکووئمکا 6 هفته دور از میادین

مدت زمان غیبت مهاجم چلسی اعلام شد

کارنی چوکووئمکا پس از جراحی زانو 6 هفته قادر به همراهی چلسی نخواهد بود.

مدت زمان غیبت مهاجم چلسی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود، در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.

دیداری که می‌توانست برای کارنی چوکووئمکا، هافبک انگلیسی چلسی، به یک بازی به‌یادماندنی تبدیل شود برای او نیمه‌کاره ماند، چرا که این هافبک تهاجمی در اوایل نیمه دوم مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

1912792

چوکووئمکا تابستان گذشته از استون‌ویلا به چلسی پیوست. توماس توخل، گراهام پاتر و فرانک لمپارد اعتقاد چندانی به این هافبک انگلیسی نداشتند و او در کل فصل تنها دو بار به صورت فیکس به میدان رفت و نتوانست برای چلسی گلزنی کند. امسال با شروع لیگ برتر مائوریسیو پوچتینو در هر دو بازی تیمش چوکووئمکا را از ابتدا به میدان فرستاد، ولی حالا چند هفته باید دور از میادین بماند.

1912794

این بازیکن با عصا ورزشگاه را ترک کرد، اما مصدومیت آنطور که انتظار می‌رفت جدی نبود و پس از انجام عمل جراحی زانو تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

او درمورد مصدومیتش گفت: «احساس تلخی است که اولین گلم را برای چلسی به ثمر برسانم، اما مصدوم شوم و نتوانیم سه امتیاز را هم بگیرم. این یک وقفه کوچک است، اما به زودی برمی‌گردم.»

دیدگاه‌ها