کد خبر : 1959605 | 31 مرداد 1402 ساعت 18:49 | 47.9K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره بارسلونا از بازی با تراکتور خط خورد!

نام ستاره اسپانیایی شارجه در فهرست این تیم مقابل تراکتور به چشم نمی‌خورد.

ستاره بارسلونا از بازی با تراکتور خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پاکو آلکاسر که پس از تجربه موفق دوران حضورش در والنسیا، بارسلونا، دورتموند آلمان و ویارئال اسپانیا در تابستان سال گذشته به شارجه امارات پیوست و در فصل اخیر نمایش خوبی در خط حمله این تیم ارائه کرده بود، امروز در رقابت حساس مقابل تراکتور ایران حضور ندارد.

مصدومآلکاسر علی‌رغم اینکه همراه با کاروان تیم شارجه به تبریز سفر کرده و در تمرین روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز حضور فعال داشت، به شکل عجیبی از فهرست دیدار مقابل تراکتور خط خورد و نامش در ترکیب و نفرات ذخیره تیم اماراتی دیده نمی‌شود.

این مهاجم ۲۹ ساله اسپانیایی که چهار روز قبل در دیدار هفته اول لیگ برتر امارات مقابل اتحاد کلباء به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در حضور ۲۵ دقیقه‌ای خود توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد و یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داشته باشد و منجر به برتری ۴ بر ۳ تیمش در جدال با شاگردان فرهاد مجیدی شود، امروز در لیست دیدار با تراکتور نیست.

1913789

شارجه اماراتآلکاسر مهم‌ترین غایب شارجه امارات برای دیدار حساس مقابل تراکتور در راه رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، اما سایر ستاره‌های تیمش ازجمله کایو، میرالیم پیانیچ، کونستانتینوس مانولاس و ... در ترکیب ابتدایی حضور دارند.

دیدگاه‌ها