کد خبر : 1959607 | 31 مرداد 1402 ساعت 19:02 | 46.2K بازدید | 55 دیدگاه

پرسپولیس تا شارجه، ۴ نفر نیستند!

پاکو خمس تغییرات زیادی در ترکیب اولیه تیمش مقابل شارجه نسبت به دیدار با پرسپولیس داشته است.

پرسپولیس تا شارجه، ۴ نفر نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور پس از اینکه در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد و دو شکست پیاپی داشت، امروز امیدوار به کسب پیروزی برابر شارجه امارات و راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است تا بتواند ناکامی‌های اخیرش را هم جبران کند.

پاکو خمس که در دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس تغییراتی در ترکیب به وجود آورده و مهره‌هایی مثل سید مهدی حسینی، سیامک نعمتی و عارف رستمی را به جمع نفرات اصلی اضافه کرده بود، با وجود نمایش موثر این نفرات تصمیم گرفت دوباره تغییراتی در بین ۱۱ بازیکن ابتدایی داشته باشد و امروز با شکل جدیدی برابر شارجه امارات قرار بگیرد.

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، ریکاردو آلوز، آلوارو خیمنز و گوستاوو واگنین ۷ بازیکنی هستند که مثل دیدار با پرسپولیس امروز هم در ترکیب اولیه تراکتور ایران مقابل شارجه امارات حضور دارند و امیدوار به نمایش درخشانی در این مسابقه آسیایی هستند.

محمد نادری که در ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس بود، امروز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برابر شارجه امارات به میدان برود و علاوه بر این بازیکن، سید مهدی حسینی، سیامک نعمتی و عارف رستمی هم از جمع ۱۱ نفر اصلی سرخ پوشان خارج شدند و جای خود را به سعید کریم‌آذر، صفا هادی، محمد قنبری و امیرحسین حسین‌زاده داده‌اند.

دیدگاه‌ها