کد خبر : 1959653 | 31 مرداد 1402 ساعت 22:09 | 32.6K بازدید | 28 دیدگاه

صدای اسطوره درآمد: بهانه نیاورید، یونایتد افتضاح بود!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، از صحبت‌های برونو فرناندز کاپیتان این تیم بعد از شکست مقابل تاتنهام به شدت انتقاد کرد.

صدای اسطوره درآمد: بهانه نیاورید، یونایتد افتضاح بود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام، کاپیتان شیاطین سرخ، برونو فرناندز، از داور مسابقه به شدت عصبانی بود و در پایان بازی به شدت از او انتقاد کرد و گفت در نیمه اول بازی یک پنالتی صد در صد از یونایتد دریغ شده و این عامل شکست شیاطین سرخ بوده است.

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، از کاپیتان امروز تیم بابت صحبت‌هایش انتقاد کرد و گفت یونایتد عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت و نباید برای بازی بد تیم دنبال بهانه گشت.

1913957

فردیناند در صحبت‌های خود گفت: "من می‌گویم آدم همیشه باید صادق باشد. من می‌فهمم که برونو چرا عصبانی بود ولی بهتر بود اگر برونو بعد از بازی می‌گفت. واقعیت آن است که ما افتضاح بودیم. ما در سطحی که حتی خودمان از خودمان انتظار داشتیم نبودیم و باید بهتر بشویم. یونایتد باید بهتر بشود و بیشتر تلاش کند".

1913959

مدافع سابق شیاطین سرخ در ادامه صحبت‌هایش گفت: "اینکه بخواهیم زمان را متهم کنیم درست نیست. برونو می‌توانست بعد از بازی در تونل با داور صحبت کند و اعتراض کند. شاید هم این کار را کرده باشد ولی مطرح کردن این بهانه‌ها در مصاحبه با رسانه‌ها درست نیست".

با وجود شکست یونایتد در بازی هفته دوم مقابل تاتنهام هواداران معتقدند بعد از یک شکست در ابتدای فصل نباید همه چیز را تمام شده دانست. شاگردان تن‌هاخ این هفته فرصت دارند تا با پیروزی مقابل ناتینگهام فارست شکست هفته قبل را به فراموشی بسپارند.

1913958

دیدگاه‌ها