کد خبر : 1959659 | 31 مرداد 1402 ساعت 22:25 | 7.7K بازدید | 25 دیدگاه

شگفتی شیرین شارجه با شاهین، کامارا و کایو!

شارجه یک تیم پرستاره و قدرتمند در فوتبال امارات است که موفق شد تراکتور را در یک بازی دشوار از پیش رو بردار و به جمع تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند‌.

شگفتی شیرین شارجه با شاهین، کامارا و کایو!

به گزارش "ورزش سه"، شارجه از زمان حضور عبدالعزیز العنبری، ستاره سابق فوتبال امارات، بدل به یک تیم قابل احترام در فوتبال این کشور شده. اگر به خاطر داشته باشید سه سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سختی را مقابل پرسپولیس برگزار می‌کرد.

با جدایی العنبری و حضور کوزمین اولاریو، مربی رومانیایی، او دو فصل پیش این تیم را به مقام قهرمانی امارات رساند و در فصل گذشته نیز یک حریف سخت برای غول‌های سنتی مثل الاهلی و العین و الوحده بود.

1913996

آنها در شرایطی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند که از حیث ستارگان اسمی بهترین‌های ممکن برای فوتبال امارات را در اختیار گرفته‌اند و به جز پیانیچ مشهور، پاکو آلکاسر نیز عضو این باشگاه است و کایو ستاره برزیلی سابق العین نیز در خط حمله شارجه آقایی می‌کند.

امروز اما گل اول بازی توسط شاهین عبدالرحمان، مدافع ملی‌پوش این تیم به ثمر رسید و سپس این عثمان کامارای چغر بود که در دو صحنه با تاثیرگذاری روی دو گل ورق بازی را برگرداند.

1913994

این وینگر گینه‌ای که به عنوان مهاجم مرکزی به میدان می‌رود قبلا عضو تیم الاتحاد کلبا بوده و دو فصل پیش به شارجه پیوسته است‌. او امروز گل دوم را به ثمر رساند و با گرفتن پنالتی نقش اصلی را در حذف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا داشت و جایزه بهترین بازیکن زمین را هم تصاحب کرد‌.

دیدگاه‌ها