کد خبر : 1959661 | 31 مرداد 1402 ساعت 22:34 | 56K بازدید | 75 دیدگاه

با سه مهاجم سرعتی پیروز شدیم

اولاریو: جو یادگار فوق‌العاده‌تر از لیگ قهرمانان

کازمین اولاریو سرمربی مشهور شارجه در پایان بازی برابر تراکتور از پیروزی تیمش در یادگار امام تبریز ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

اولاریو: جو یادگار فوق‌العاده‌تر از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه" این مربی با تجربه و شناخته شده فوتبال امارات که سابقه بازی مقابل تیم‌های مختلف ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان را دارد امروز در شرایطی تیمش را برنده از زمین خارج کرد که شاید هواداران فوتبال در ایران بخت کمتری برای وی متصور بودند. او در کنفرانس خبری صحبت‌هایش را اینطور آغاز کرد که:  
اول از همه خوشحالم که در چنین جوی بازی کردیم. به چنین فضایی عادت نداشتیم برخی بازیکنان تجربه بازی در چنین جوی را نداشتند. بعضی  از بازیکنان با این شرایط آشنا نبودند، مشکل بود و نگران بودم برخی بازیکنان نتوانند اما توانستند بر ترسشان فائق آمده و در نهایت نتیجه را بگیرند.

بولت استقلالنگرانی از سطح ارتفاع 
بازی را خوب شروع کردیم و کنترل کرده و به گل رسیدیم. می‌دانستیم کار سختی داریم. البته در نیمه اول کمی تمرکزمان را از دست دادیم، و چند موقعیت هدر رفت، بعدش اما به گل رسیدیم. تمرکزمان را از دست دادیم اما از فضاهای میانه میدان استفاده کردیم. آنها گل زدند اما پنالتی از راه رسید و توانستیم ببریم. همچنین کمی ارتفاع سطح محل برگزاری بازی برایمان مشکل ساز شده بود ولی توانستیم از پس آن بربیاییم.

بولت استقلالشناخت از تراکتور 
ما همیشه با یک روش بازی می‌کنیم و فرقی نمی‌کند یک تیم کوچک مقابل ما است یا تراکتور. تراکتور را در لیگ و اردوی ترکیه دیده بودیم حتی زمانی که سه، سه مساوی کردند می‌دانستیم که آنها از یک شماره 9 کاذب استفاده می‌کنند.

بولت استقلالسه مهاجم سرعتی  
سه بازیکن غایب داشتیم که یکی آلکاسر بود که تصمیم فنی بود بازی نکند. فکر می‌کردم در این فضا حریف باز بازی می‌کند و تصمیم گرفتم سه مهاجم سرعتی را استفاده کنم.
 
بولت استقلالچنین جوی را تجربه نکردم 
همه چیز خیلی عالی بود لذت بردم. به هیچ مشکلی برنخوردیم. خیلی مفتخرم اینجا بودم. در بازی‌های بزرگی در چمپیونز لیگ و اروپا حضور داشتم اما این جو واقعا متفاوت و فوق العاده بود. اگر می‌باختیم هم می‌گفتیم این تیم فوق‌العاده و خوب است. با بازیکنان صحبت کردم که به این جو عادت می‌کنند. غیرممکن  و سخت بود اما خوشحالم که بازی را بردیم. به علت شلوغی صدا به صدا نمی‌رسید سخت می‌توانستیم کوچینگ انجام بدهیم. جو عجیبی بود و از این رو بسیار خوشحالم که این بازی سخت را بردیم.

دیدگاه‌ها