کد خبر : 1959679 | 31 مرداد 1402 ساعت 23:20 | 86.9K بازدید | 175 دیدگاه

ستاره تراکتور: هواداران باید این نکته را بدانند

گوستاوو واگنین از هواداران تراکتور خواست تغییرات زیاد بازیکن در تیم را در نظر داشته باشند.

ستاره تراکتور: هواداران باید این نکته را بدانند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی در فصل جدید هم شکست خورد و این بار برابر الشارجه در نبردی آسیایی باخت تا از صعود به مرحله گروهی باز بماند.

گوستاوو واگنین، ستاره خارجی تیم تراکتور پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد بازی گفت: نتیجه خیلی خیلی بدی بود. ما می‌خواستیم بازی را ببریم به خاطر این همه هوادار. آنها از ابتدا تا انتهای بازی ما را به سمت جلو سوق می‌دادند. من خیلی ناراحتم، خیلی ناراحتم زیرا بدتر از بقیه مسابقه‌ها بازی کردیم. من فکر می‌کنم روز به روز، بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم و امیدوارم بازی بعدی ببریم.

گوستاوو در خصوص بازی در پست جدید و خط حمله گفت: اینجا جدید بود اما در ایتالیا و چین هم در این پست بازی کرده بودم. بعضی‌وقت‌ها بازی کردم و احساس می‌کنم امروز هم خوب بودم. تلاش کردم تا جایی که می‌توانستم.

1914044

سومین شکست متوالی و ناراحتی هواداران، مسئله‌ای بود که واگنین در خصوص آن گفت: آنها عصبانی هستند اما فکر می‌کنم آنها باید بدانند ما تغییرات زیادی از فصل قبل داشتیم و باید یک ارتباط و هارمونی جدید خلق کنیم. همانطور که گفتم، فکر می‌کنم روز به روز بهتر می‌شویم. اگر اولین بازی جلوی سپاهان را دیده باشید و دومین بازی در برابر پرسپولیس و بازی امروز که باختیم، مطمئنم یک کار خوب را در این فصل انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها