کد خبر : 1959697 | 01 شهریور 1402 ساعت 00:11 | 97.7K بازدید | 46 دیدگاه

کاتالان‌ها به جذب کانسلو خیلی امیدوارند

هدیه پپ به بارسا: این ستاره مال شما!

بارسلونا شانس بالایی برای جذب ژوائو کانسلو، مدافع راست باشگاه منچسترسیتی دارد.

هدیه پپ به بارسا: این ستاره مال شما!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا با فروش فرانک کسیه و عثمان دمبله در اوایل ماه میلادی جاری کمی از نظر مالی شرایط خود را سر و سامان بخشیده و به دنبال جذب حداقل یک ستاره برای ژاوی هرناندز تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است؛ جذب یک مدافع راست مهم‌ترین اولویت آنها به شمار می‌رود.

از بازیکنان مختلفی به عنوان گزینه بارسلونا برای این پست یاد می‌شود اما به نظر می‌رسد گزینه اصلی بارسلونا ژوائو کانسلو است. ژاوی از مدت‌ها پیش این بازیکن را زیر نظر گرفته و معتقد است که او می‌تواند ایده آل‌ترین گزینه برای ترمیم پست دفاع راست تیمش باشد.

به گزارش فوتبال اسپانیا، امیدواری زیادی برای جذب کانسلو در اردوی کاتالان‌ها وجود دارد. با این وجود آنها هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب مدافع پرتغالی منچسترسیتی ارائه نکرده‌اند.

1914072

بارسلونا از آنجایی که کانسلو جایی در برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا ندارد امیدوار است تا او را به خدمت بگیرد. شایعاتی نیز مبنی بر احتمال انتقال قرضی این بازیکن مطرح است.

طبق اطلاعاتی که منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ارائه کرده‌اند این باشگاه امید زیادی به نهایی کردن انتقال کانسلو دارد و مطمئن است که با توجه به شرایط مالی بهبود یافته‌اش این اتفاق را پیش از پایان نقل و انتقالات تابستانی نهایی کند.

دیدگاه‌ها