کد خبر : 1959719 | 01 شهریور 1402 ساعت 01:20 | 95.9K بازدید | 142 دیدگاه

خروجی از رختکن تراکتور: عالی بودید، عالی!

سرمربی تراکتور تبریز رفتاری کاملا متفاوت با بازیکنانش پس از شکست سه بر یک مقابل شارجه امارات داشت.

خروجی از رختکن تراکتور: عالی بودید، عالی!

به گزارش ورزش سه، شکست سه بر یک تراکتور تبریز مقابل شارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مانع از رویاپردازی هواداران تراکتور برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا شد.

تحرک وسیع محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز در نقل و انتقالات تابستانی باعث جذب بازیکنانی همچون شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین زاده و عارف رستمی شد. آنها همچنین در آخرین روزهای تابستان اقدام به جذب مهدی عبدی از پرسپولیس کردند  تا مشکلات گلزنی خود را کاهش دهند.

با این حال تراکتور پس از دو شکست در لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس، طعم تلخ باختی دیگر را این بار مقابل حریف آسیایی اش تجربه کرد تا صدای اعتراض طرفداران تراکتور در اواخر بازی با شارجه امارات در ورزشگاه یادگار امام تبریز شنیده شود.

1914122

اما پاکو خمس پس از پایان بازی های تراکتور معمولا سکوت کرده و هیچ نکته ای را به بازیکنان نمی گوید اما این بار پس از باخت سه بر یک مقابل شارجه امارات عملکرد بازیکنان خود را تحسین برانگیز دانست و آنها را عالی توصیف کرد.

سرمربی اسپانیایی که از ناراحتی رختکن خود آگاه است برای ارتقای روحیه بازیکنان از آنها خواست برای بهتر شدن از وضعیت فعلی تمرکز کنند و کاری به حاشیه های طبیعی این شکست برای تیم و کادر فنی نداشته باشند.

"عالی بودید" ، " بهتر از این هم می شوید" ، " با قدرت ادامه میدهیم" و ... جمله هایی بود که خمس پس از باخت تیمش مقابل شارجه به زبان آورد تا شاید بتواند اندکی از فشار روی دوش بازیکنانش را بکاهد.

دیدگاه‌ها