کد خبر : 1959723 | 01 شهریور 1402 ساعت 04:05 | 76.3K بازدید | 11 دیدگاه

پسرفت باورنکردنی ستاره جنجالی: تاوان اشتباه بزرگ!

احتمال دارد میسون گرینوود، ستاره پر حاشیه منچستریونایتد، راهی لیگ دسته پایین‌تر انگلیس شود.

پسرفت باورنکردنی ستاره جنجالی: تاوان اشتباه بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که به همکاری‌اش با گرینوود پایان داده است و او دیگر جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت. 

این ستاره انگلیسی پس از اتهاماتی که از سوی نامزدش به او وارد شد، از یونایتد کنار گذاشته شده بود اما این احتمال می‌رفت که بار دیگر و در فصل جدید شانس حضور در میدان با پیراهن این تیم را داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد. 

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه از جمله رم با هدایت ژوزه مورینیو و چند باشگاه از سوپرلیگ ترکیه و همچنین عربستان خواهان جذب او هستند ولی شاید او به حضورش در فوتبال انگلیس ادامه دهد. 

1913414

روزنامه دیلی میل خبر داده که دو باشگاه در لیگ پایین‌تر انگلیس موسوم به چمپیونشیپ در حال بررسی شرایط این مهاجم 21 ساله هستند و مذاکرات اولیه برای انجام این انتقال هم آغاز شده است. 

ظاهرا ترجیح این بازیکن هم این است که همچنان به حضورش در انگلیس ادامه دهد و در این صورت حضور او در باشگاهی از چمپیونشیپ یک پسرفت عجیب برای بازیکنی که زمانی در خط حمله یونایتد کنار کریستیانو رونالدو به میدان می‌رفت به حساب خواهد آمد. 

اما اگر زندگی در انگلیس در کنار خانواده، همسر و فرزندش که به تازگی به دنیا آمده اولویت اصلی گرینوود باشد، احتمالا گزینه دیگری نخواهد داشت و باید تاوان اشتباه بزرگی که انجام داده است را به این شکل بپذیرد.

دیدگاه‌ها