کد خبر : 1959728 | 01 شهریور 1402 ساعت 07:25 | 136.6K بازدید | 55 دیدگاه

چهره پرتحرک تمرین پرسپولیس

سیدجلال، همین حالا به تیم ما بیا! (عکس)

سیدجلال حسینی همچنان چهره ویژه پرتحرک در فوتبال باشگاهی ایران است.

سیدجلال، همین حالا به تیم ما بیا! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بیست و سومین دوره لیگ برتر در حالی هفته‌های ابتدایی خود را پشت سر می‌گذارد که پرسپولیس با کسب دو پیروزی در دو دیدار ابتدایی نشان داد مدافع جدی برای قهرمانی دوباره این رقابت‌هاست.

پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر در حالی برای رسیدن به جامی دیگر تلاش خود را آغاز کرده است که در ثبات کادر فنی خود شبیه به لیست بازیکنانش عمل کرده است.

یحیی گل محمدی برای فصل جاری کریم باقری را در اختیار ندارد تا حالا سیدجلال حسینی تبدیل به یکی از دستیاران مهم او در تمرینات شود. سیدجلال که آخرین تجربه حضورش در مستطیل سبز به عنوان بازیکن را زیر نظر همین سرمربی پشت سر گذاشت بلافاصله کارش را شروع کرده. او که کلاس‌های مربیگری را یکی پس از دیگری دنبال می‌کند در تمرینات سرخپوشان نیز پا به پای یحیی حرکت می‌کند تا نکات فنی و مدیریتی لازم را الگوبرداری کند‌.

1914138
1914139

سیدجلال با وجود پیوستن به جمع مربیان پرسپولیس از آمادگی جسمانی خود غافل نشده است. عکس‌های خروجی از سایت باشگاه و همچنین بازی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد مدافع و کاپیتان پیشین پرسپولیس همچنان شرایط ایده آل دارد تا شاید تیم‌های لیگ برتری حسرت داشتن شخصیتی مثل او را در قلب دفاع تیم‌های خود داشته باشند.

شاخص‌های دفاعی دو هفته نخست لیگ برتر ایران نشان می‌دهد ضریب اشتباهات فردی مدافعان افزایش پیدا کرده است تا ناخودآگاه دوران پرشکوه حضور سیدجلال در مستطیل سبز مورد قیاس مربیان لیگ برتری با بازیکنان فعلی خود قرار بگیرد اما او دیگر بازیکن نیست، اگرچه همین حالا هم شاید او عصای دست خیلی از تیم‌ها و مربیان بود اگر کنار نرفته بود!

دیدگاه‌ها