کد خبر : 1959734 | 01 شهریور 1402 ساعت 05:54 | 296.2K بازدید | 590 دیدگاه

نماهای زیبا و شگفت‌انگیز از پرشورهای ایران؛

فقط تراکتور می‌توانست این رکورد را بشکند!

رکورد تماشاگران تراکتور شاید تا پایان لیگ قهرمانان آسیا توسط هیچ تیمی شکسته نشود.

فقط تراکتور می‌توانست این رکورد را بشکند!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تراکتور با وجود دلخوری از شکست هفته دوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس، دوباره ورزشگاه یادگار امام تبریز را به رنگ قرمز درآوردند و جلوه خاصی به سکوها دادند؛ صندلی‌هایی که ۸۸ هزار مالک آن به داخل زمین روحیه و امید می‌فرستادند تا تیم محبوب‌شان بتواند شارجه امارات را از پیش رو بردارد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

تراکتورتمام ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز مثل دیدار با پرسپولیس، در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات هم تکمیل شد و جای سوزن انداختن نبود و حتی بانوان تبریزی هم این فرصت را پیدا کردند تا برای نخستین بار تراکتور را تشویق کرده و در کنار تی‌تی‌ها باشند و زیبایی‌های استادیوم را بیشتر کنند.

درهای ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه و در فاصله پنج ساعت مانده به آغاز مسابقه تراکتور ایران و شارجه امارات باز شد که از همان لحظات اولیه، تماشاگران وارد استادیوم شدند و روی صندلی‌ها نشستند تا جایگاه‌شان را در زمان بازی داشته باشند و با شور و حرارت زیاد از تیم‌شان حمایت کنند.

تراکتوری‌ها در گذشته رکورد بیشترین تماشاگر در مسابقات خانگی در لیگ قهرمانان آسیا در طول یک فصل را شکسته بودند ولی با وجود باخت سه بر یک مقابل شارجه امارات و کنار رفتن از این رقابت‌ها، احتمالا رکورد هواداران‌شان در این رقابت‌ها می‌ماند.

1914145
1914146
1914148
1914149

هواداران تراکتور با حضور بیش از ۸۸ هزار نفری در ورزشگاه یادگار امام تبریز یک رکورد منحصر به فرد را در ورزشگاه خانگی خود برای دیدار مقابل شارجه امارات به ثبت رساندند که با توجه به شرایط و زیرساخت ورزشگاه آزادی که شاید اصلا نتواند میزبان حتی یک مسابقه لیگ قهرمانان آسیا باشد، تماشاگران پرسپولیس نمی‌توانند این رکورد را بشکنند و بعید است دیگر تیم‌های آسیایی نیز با این تعداد تماشاگر به مصاف حریفان خود بروند.

لیگ قهرمانان آسیاحالا می‌توان گفت گرچه تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، اما احتمال دارد تا پایان مسابقات فصل ۲۴-۲۰۲۳ رکورد بیشترین تماشاگر در یک مسابقه برای این تیم ایرانی و هواداران تبریزی بماند.

تصاویر هوایی شگفت‌انگیزی که توسط مهرداد نیکمرد به ثبت رسیده، به خوبی نظم و حضور پرشور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام را نشان می‌دهد؛ هوادارانی که خودروهای خود را هم با نظم خاصی بیرون از استادیوم و در مسیر منتهی به آن پارک کرده‌اند تا در دیدار با شارجه از تیم محبوب خود حمایت کنند؛ هرچند با باخت در این بازی کام آنها تلخ شد.

دیدگاه‌ها