کد خبر : 1959764 | 01 شهریور 1402 ساعت 11:15 | 4.4K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی هندی کبدی زنان ایران:

با تمام قدرت برای مدال طلا به هانگژو می‌رویم

شایلا جین هندی گفت: با تمام تلاش و قدرت در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شویم تا بتوانیم مدال طلا را مجددا تکرار کنیم.

با تمام قدرت برای مدال طلا به هانگژو می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از ایسنا، شایلا جین هندی سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران در خصوص شرایط اردوها اظهار کرد: در اردوی تیم ملی کبدی زنان برای آماده‌سازی در بازی‌های آسیایی هستیم. وضعیت خوبی داریم. با تمرینات هدفمند برای موفقیت در این مسابقات تلاش می‌کنیم و وضعیت اردوها خوب است. 

انتخاب بازیکنان برایم خیلی سخت است

سرمربی تیم ملی کبدی زنان افزود: در حال حاضر برای هر پست سه بازیکن در تیم وجود دارد و انتخاب از میان بازیکنان برای من خیلی سخت است چون همه بازیکنان از لحاظ فنی در سطح خیلی بالایی هستند. به طور کلی وضعیت بازیکنان و شرایط فنی و تکنیکی آنها خیلی خوب است. امسال بازیکنان خیلی خوبی را در اردوها داریم. 

به جز هند رقبای دیگری هم در بازی‌های آسیایی داریم

وی در خصوص حریفان تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: کشور هند چون در فینال بازی‌های آسیایی قبلی طلا را از دست داد و دوم شد قطعا برای مسابقات این دوره خیلی سخت‌تر تلاش می‌کند. آنها اردوهای هدفمندی را پیش می‌برند تا بتوانند نتیجه قبلی را جبران و مدال طلا را کسب کنند. قطعا که به جز هند رقبای دیگری هم داریم که آنها هم خیلی سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی کسب کنند و ما باید بازی به بازی خوب پیش برویم.

1914204

در اردوی تدارکاتی هند تجربه لازم به بازیکنان منتقل شد 

جین در خصوص اردوی تدارکاتی که در هند برگزار شد گفت: هفته قبل به هند سفر کردیم. چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی بمبئی داشتیم. درست است برخی از تیم‌ها خیلی قوی نبودند اما به هر حال تجربه لازم و مد نظر به بازیکنان منتقل شد. آنها در شرایط مسابقه قرار گرفتند و می‌توانند از این تجربه برای پیشرفت و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت خود استفاده کنند. 

در دیدارهای تدارکاتی هند استراتژی‌های اصلی را بکار نبردیم

او در پاسخ به این سوال که آیا دیدار با هندی‌ها دست ایران را رو نخواهد کرد گفت: قطعا می‌توانند از فیلم مسابقات برای آنالیز استفاده کنند. در دیدارهای تدارکاتی همه در حال فیلم‌ گرفتن بودند. ولی ما استراتژی‌هایی به کار بردیم که اصلی نبودند. از طرفی چون برخی تیم‌ها از تیم ملی ما ضعیف‌تر بودند بازیکنان ما با تمام توان و مهارت‌ها در آن دیدارها حاضر نشدند. این می‌تواند نقطه مثبتی برای ما باشد چون آنها به طور کلی نمی‌توانند تشخیص دهند که نحوه بازی بازیکنان و استراتژی‌های ما چیست.

با تمام تلاش و قدرت در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شویم

شایلا جین هندی افزود: ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا طلا کسب کردیم و برنامه من برای هانگژو هم این است که به همراه کادر و بازیکنان دوباره آن مدال را کسب کنیم. قطعا خیلی برای آن تلاش کردیم و همچنان در حال تمرین هستیم. با تمام تلاش و قدرت در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شویم تا بتوانیم مدال طلا را مجددا تکرار کنیم و افتخار بزرگی برای ما باشد.

دیدگاه‌ها