کد خبر : 1959767 | 01 شهریور 1402 ساعت 11:30 | 56.2K بازدید | 64 دیدگاه

او برای حضور در تمرینات راجا به توافق رسید

ادعای مراکشی‌ها: عمرو وردة به استقلال نمی‌رود

رسانه‌های مراکشی از توافق عمرو وردة با مدیران تیم راجا کازابلانکا و بازگشت این وینگر مصری به تمرینات تیم خبر می‌دهند.

ادعای مراکشی‌ها: عمرو وردة به استقلال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن عمرو وردة بازیکن مصری به استقلال منتشر شده بود. این وینگر 29 ساله پس از پایان قراردادش با تیم قبرسی، راهی راجا کازابلانکا شد و در شرایطی که فقط 10 روز از عقد قراردادش با این باشگاه مراکشی گذشته بود، اخباری در مورد فسخ قرارداد او منتشر شد.

عمرو وردة ابتدا تصویری از خود روی تخت بیمارستان را استوری کرد و سپس در مصاحبه‌ای کوتاه با رسانه یالا کورة مصر مدعی شد به دلیل بیماری و شرایط جسمانی و همچنین عدم تمرکز در مراکش، خواستار فسخ قراردادش با تیم راجا کازابلانکا شده و به دنبال جدایی است.

1914212

این موضوع با واکنش‌های زیادی در رسانه‌های مراکشی همراه شد و سخنگوی تیم راجا نیز در گفتگویی اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی به عمرو وردة داده نمی‌شود و این بازیکن باید در تمرینات تیمش شرکت کند چرا که این تیم روی توانایی‌های وینگر مصری حساب باز کرده است.

1914213

حتی شب گذشته نیز پدر این بازیکن که خود قبلا عضو تیم ملی بسکتبال مصر بوده، در گفتگویی با روزنامه الوطن اسپورت اعلام کرد تنها تصویر عمرو وردة را روی تخت بیمارستان دیده و تلاش‌هایش برای فهمیدن ماجرا بی نتیجه بوده و از وضعیت فعلی پسرش نیز بی اطلاع است. او مدعی شد یک مرد مراکشی با او تماس گرفته و اعلام کرده حال پسرش مساعد است.

1914214

در ادامه، عبدالله الابراهیمی، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه الرجاء و سخنگوی رسمی این باشگاه نیز در اظهاراتی به الوطن اسپورت گفت: حال عمرو وردة خوب است. مایلیم به هواداران مصری و هواداران راجا در مورد وضعیت عمرو وردة اطمینان دهیم که حال این بازیکن خوب است و اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.

ساعاتی بعد وب سایت معتبر "البطولة" مراکش در صفحه فیس بوک خود تأیید کرد که عمرو وردة برای ادامه همکاری با راجا کازابلانکا به توافق رسیده و این بازیکن از امروز چهارشنبه در تمرینات حضور پیدا می‌کند تا اینگونه به نظر برسد که پرونده پیوستن این بازیکن به استقلال بسته شده باشد.

1914210
رسانه معروف البطولة مراکش مدعی شد که عمرو وردة با مدیران راجا کازابلانکا به توافق رسیده و قرار است امروز چهارشنبه در تمرینات تیم مراکشی حضور یابد.

این در شرایطی است که شب گذشته، هیثم راشد مجری و خبرنگار معروف مصری توئیتی کنایه آمیز خطاب به عمرو منتشر کرده و در حالیکه از علامت تعجب‌های فراوان و ایموجی خنده استفاده کرده بود، نوشت: عمرو واردة می‌خواهد قراردادش را با راجا مراکش فسخ کند!!! عجیب‌ترین چیز این است که او می‌تواند راهی استقلال ایران شود!!! این مرا دیوانه می‌کند.

دیدگاه‌ها