کد خبر : 1959775 | 01 شهریور 1402 ساعت 12:10 | 62.8K بازدید | 104 دیدگاه

سرمربی نشویل:

مسی تنبل است اما تیمش را قهرمان می‌کند!

گری اسمیت، سرمربی نشویل، می‌گوید لیونل مسی کمتر از 10 لمس توپ داشته اما به قهرمانی اینترمیامی کمک کرده است.

مسی تنبل است اما تیمش را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمان پیوستن به اینترمیامی جانی تازه به این تیم بخشیده و باعث شده که آنها از تیمی در قعر جدول ام ال اس به قهرمان لیگز کاپ تبدیل شوند. 

اینترمیامی موفق شد نشویل را در دیدار فینال این مسابقات شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مسی تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شود. 

سرمربی نشویل در گفتگو با تاک اسپورت درباره شرایط این بازی اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که این بازی قرار است دیدار سختی باشد اما بازیکنان من نمایش درخشانی داشتند و من فکر می‌کنم که وقتی دیداری به پنالتی می‌کشد، نقش دروازه‌بان‌ها بسیار مهم است. کوچک‌ترین تفاوتی باعث نتیجه متفاوت خواهد شد.»

1912444

اسمیت با اشاره به عملکرد مسی در این بازی گفت: «او عملا فقط دو تلاش برای گلزنی در این دیدار داشت. من باید به این نکته اشاره کنم که او حتی بیشتر از هشت بار لمس توپ نداشت و زمان زیادی را به حضور درخشان در میدان سپری نکرد اما از فرصت استفاده کرد. 

او در نهایت در شرایطی عجیب توپ را در اختیار گرفت و کمی شانس هم همراهش شد و همه از ادامه ماجرا و اتفاقی که رخ داد خبر دارند. او واقعا سرنوشت‌ساز است و ضربه پایانی‌ای که زد بسیار درخشان بود. واقعیت همین بود اما شاید بعضی از تیم‌ها احترام بیش از حدی برای او قائل هستند.»

دیدگاه‌ها