کد خبر : 1959776 | 01 شهریور 1402 ساعت 12:25 | 89.2K بازدید | 104 دیدگاه

فقط در تیم ملی خوشحال بودم

کنایه‌های تمام نشدنی لیونل مسی به پی‌اس‌جی

لیونل مسی در مصاحبه جدید خود نیز اعتراف کرد که در دو سال گذشته و با پی اس جی از فوتبال به اندازه کافی لذت نمی‌برد.

کنایه‌های تمام نشدنی لیونل مسی به پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از پایان قراردادش با پی اس جی از فوتبال اروپا خارج شد و ترجیح داد به لیگ MLS برود و برای اینتر میامی بازی کند. تاثیر او در اینتر فوری بود و توانست این تیم ضعیف را به کمک سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا متحول کند و چند روز پیش با برتری برابر نشویل فاتح لیگز کاپ نیز شدند تا مسی همراه با دنی آلوز، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال شود. 

1912491

ماجراجویی‌های مسی در آمریکا تازه شروع شده و او فاش کرد که فعلا به بازنشستگی فکر نمی‌کند و می‌خواهد همه جام‌ها در آمریکا را ببرد. اخیرا ادعا شد که اینتر میامی ممکن است به عنوان تیم میهمان در جام لیبرتادورس نیز به میدان برود که در واقع چمپیونزلیگ آمریکای جنوبی است.

مسی در مصاحبه جدید خود با اپل تی‌وی و در مورد آینده‌اش گفت: «صادقانه بگویم که من هنوز به آن فکر نمی کنم. من دوست دارم بازی کنم، از کار با توپ در زمین مسابقه و تمرین لذت می برم. نمی‌دانم قرار است چقدر بیشتر بازی کنم، اما فکر می‌کنم تا زمانی که توان داشته باشم، فوتبال بازی خواهم کرد.»

1912448

مسی ادامه داد: «من فکر می‌کنم که برای آینده هنوز زمان برای فکر کردن، تجزیه و تحلیل و انتخاب وجود دارد. امروز مهم‌ترین چیز لذت بردن از سال‌های پایانی فوتبالم است که می‌تواند کم باشد یا زیاد. می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم تا در آینده حسرتی از این بابت نداشته باشم. واقعیت این است که در دو سال گذشته آنچنان از فوتبال لذت نبردم و بهترین روزهایم وقتی بود که به اردوی تیم ملی آرژانتین می‌رفتم. حالا در اینتر بازهم از فوتبال لذت می‌برم.»

دیدگاه‌ها