کد خبر : 1959799 | 01 شهریور 1402 ساعت 13:40 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

ایتالیا هنوز جدایی مانچینی را باور ندارد: دروغگویی!

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، می‌گوید اظهارات مطرح شده از سوی روبرتو مانچینی حقیقت ندارد.

ایتالیا هنوز جدایی مانچینی را باور ندارد: دروغگویی!

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی در اقدامی ناگهانی و در فاصله کوتاهی از رقابت‎‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 تصمیم گرفت از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا استعفا دهد. 

این تصمیم با موجی از انتقاد و اعتراض نسبت به او و فدراسیون فوتبال ایتالیا همراه شد و آنها در نهایت لوچانو اسپالتی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند تا در رقابت‌های یورو 2024 روی نیمکت این تیم بنشیند. 

گراوینا در گفت‌وگو با کوریره دلا سرا سکوتش درباره اتفاقاتی که رخ داده را شکست و اظهار داشت: «حالا می‌توانم راحت حرف بزنم. بسیار ناامید شدم. کینه‌ای نیستم اما زمانبندی این خداحافظی باعث شد شوکه، ناراحت و عصبانی شوم. 

1909207

روبرتو هرگز به من نگفت قصد جدایی دارد. این اتفاق کاملا ناگهانی بود. اولین باری که درباره استعفا شنیدم از همسرش بود که وکیلش هم هست و یک روز قبل از رسیدن ایمیل رسمی بود. با توجه به رابطه خوبی که ما با هم داشتیم، ترجیح می‌دادم مانچینی رو در رو چنین خبر مهمی را به من اعلام کند. 

در تاریخ هشتم آگوست بود که باز هم وکیلش به من اعلام کرد که روبرتو از این که ممکن است در صورت عدم صعود به رقابت‌های یورو 2024 بند قطع همکاری موجود در قرارداد او فعال شود ناراحت است. هیچ حرف دیگری در این زمینه بین ما زده نشد. 

هنوز از خودم می‌پرسم مانچینی چطور توانست بعضی از حرف‌ها را مطرح کند و می‌گویم آیا واقعا این کار را کرده چون خودش هم می‌داند که حرف‌هایش مغایر با اتفاقاتی است که رخ داد. همه ما می‌دانیم که واقعا چه شرایطی پیش آمد. به دنبال جنجال نیستم اما اظهارات او ناخوشایند، نادرست و توهین‌آمیز بود. امیدوارم موضعش به زودی تغییر کند. ما رابطه‌ای دوستانه داشتیم و من هرگز آزارش ندادم.»

دیدگاه‌ها