کد خبر : 1959808 | 01 شهریور 1402 ساعت 14:16 | 16.8K بازدید | 8 دیدگاه

خاطره‌سازی ارسلان مطهری علیه مهاجم خارجی!

گلزن استقلال در آخرین بازی این تیم در اصفهان امیدوار است بار دیگر این خاطره خوب را تکرار کند.

خاطره‌سازی ارسلان مطهری علیه مهاجم خارجی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود تا حساس ترین بازی هفته را برگزار کند.

با وجود گذشت دو هفته از بازی های لیگ اما، استقلال هنوز تمام بازیکنان مورد نیازش را جذب نکرده و نکونام برای تقویت خط حمله به دنبال یک مهاجم خارجی است که باشگاه استقلال اعلام کرده به زودی به تهران سفر می کند.

1914282

با این حال، آبی‌ها برای بازی امشب دست پری در خط حمله دارند و علاوه بر پیمان بابایی، آرمان رمضانی، مهرداد محمدی و کوین یامگا، ارسلان مطهری هم در نوک پیکان حمله در دسترس است.

بازیکنی که فصل گذشته موفق شد در نقش جهان گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. گلی که با پنالتی یزدانی روی مغانلو و ضربه رضاییان در آخرین دقیقه بازی پرپر شد.

1914281

ارسلان که در سال‌های گذشته پای ثابت خط حمله استقلال بوده، حالا امیدوار است با گلزنی در بازی امشب ارزش های خود را ثابت کرده و آمادگی برای رقابت با مهاجم خارجی جدید تیمش را به رخ بکشد.

او در دیدار هفته نخست برابر صنعت نفت به روند ناکامی‌هایش در امر گلزنی پایان داد و باز کردن دروازه سپاهان می تواند نوید درخشش این بازیکن در هفته های آینده را بدهد.

دیدگاه‌ها