کد خبر : 1959812 | 01 شهریور 1402 ساعت 14:33 | 47.1K بازدید | 32 دیدگاه

سپاهان - استقلال: همه حواس‌ها به این بازیکن!

سیاوش یزدانی امشب برای اولین بار از زمان پیوستن به سپاهان، مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

سپاهان - استقلال: همه حواس‌ها به این بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، نبرد بزرگ هفته در نقش جهان امشب از ساعت 20 بین دو غول فوتبال باشگاهی ایران آغاز خواهد شد و شاگردان مورایس و نکونام برای نمایش یک رقابت درگیرانه به مصاف هم خواهند رفت.

در این میان، تمرکز هواداران دو تیم بیش از سایر بازیکنان، روی یک طلایی پوش معطوف خواهد بود. سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته آبی‌ها که دو هفته پس از بازی جنجالی سپاهان - استقلال در نقش جهان، راهی اصفهان شد و به عضویت تیم مورایس درآمد، امشب در کانون توجهات قرار دارد.

1914290

اما حضور این بازیکن در دیار زاینده رود برخلاف انتظارات پیش رفت و یزدانی آن طور که انتظار داشت، در اصفهان به کار گرفته نشد و فصل را هم با نایب قهرمانی در لیگ و کنار رفتن از جام حذفی به پایان رساند تا مانند تیم سابقش رستگاری در فصل 02-1401 در انتظارش نباشد.

حالا این مدافع بلندقامت باید خود را برای دیدار مقابل تیم سابقش آماده کند و با توجه به شواهد، بعید است فرصت حضور از ابتدای بازی را پیدا کند اما او آن قدر طی دوره حضور در استقلال پر سر و صدا بوده که حتی از روی نیمکت هم بتواند لنز دوربین عکاسان را به سمت خود کج کند و باید دید در نهایت فرصت بازی مقابل تیم سابق خود را پیدا می‌کند یا بر خلاف بازی آخر دو تیم در نقش جهان، نقش اصلی این نمایش نخواهد بود.

1914291

دیدگاه‌ها