کد خبر : 1959848 | 01 شهریور 1402 ساعت 17:22 | 29.8K بازدید | 11 دیدگاه

هواداران برای این باشگاه بازیکن خریدند! (عکس)

هواداران مالاگا به دلیل استقبال از مسافران به عنوان خریدهای جدید این باشگاه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

هواداران برای این باشگاه بازیکن خریدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپانیایی مالاگا در نقل و انتقالات تابستان امسال عملکرد قابل قبولی نداشته و همین مسئله موجب شد تا عده‌ای از هواداران به شیوه‌ای جالب اعتراض خود را نشان بدهند.

در ویدیویی که ماه جولای ضبط شد و اخیراً دوباره در فضای مجازی منتشر شده، گروهی از طرفداران، از مسافرانی که تازه وارد اسپانیا می‌شوند به گونه‌ای استقبال می‌کنند که انگار خرید جدید این باشگاه هستند!

هواداران با پوشیدن پیراهن مالاگا و در دست داشتن پرچم و نماد باشگاه این اقدام خنده‌دار را انجام می‌دادند. آن‌ها آواز می‌خواندند، از مسافران درخواست امضا می‌کردند، مصاحبه انجام می‌دادند و از خریدهای فرضی تیمشان می‌خواستند که با توپ حرکات نمایشی انجام بدهند!

1914355

یکی از هواداران بلندقامت حتی لباسی عربی به تن داشت تا نقش شیخ عبدالله آل‌ثانی، مالک قطری مالاگا، را بازی کند. این روشی ساده برای هواداران بود که به وضعیت باشگاه واکنش نشان دهند. این باشگاه برای اولین بار از سال 1998 به دسته سوم اسپانیا سقوط کرده است.

از زمانی که آل‌ثانی در سال 2010 مالکیت مالاگا را به دست گرفت، هواداران باشگاه با مالک قطری روابط دوستانه‌ای نداشته‌اند. آن‌ها آخرین بار در فصل 19-2018 در لالیگا بازی کرده‌اند.

1914356

از زمانی که این ویدیو منتشر شده، نلسون مونته، مدافع میانی پرتغالی، خوانپه هافبک اسپانیایی و خوان هرناندز، وینگر اسپانیایی، به مالاگا ملحق شده‌اند. البته تا آن زمان ماجرای ضبط ویدیوهای این طرفداران به پایان رسیده بود و استقبال از خریدهای جدید با حضور مدیران رسمی باشگاه صورت گرفت.

دیدگاه‌ها