کد خبر : 1959853 | 01 شهریور 1402 ساعت 18:00 | 40.1K بازدید | 13 دیدگاه

عربستان علیه پی‌اس‌جی: هر چه رشته بودیم پنبه شد!

لوپاریزین مدعی است ریاض محرز امسال تابستان ضربه سنگینی به پاری سن ژرمن وارد کرد و مانع جذب ستاره مدنظر این باشگاه برناردو سیلوا از منچسترسیتی شد.

عربستان علیه پی‌اس‌جی: هر چه رشته بودیم پنبه شد!

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز، ستاره ملی‌پوش الجزایری، امسال تابستان به جرگه ستارگانی پیوست که با ترک فوتبال اروپا راهی عربستان شدند و به باشگاه‌های این کشور پیوستند.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی مدعی شد ریاض محرز در طول تابستان ضربه سنگینی به برنامه‌های نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن وارد کرد و مانع انجام شدن معامله‌ای شد که پی‌اس‌جی امید زیادی به آن بسته بود: انتقال برناردو سیلوا از منچسترسیتی به پی‌اس‌جی.

در این گزارش اشاره شده که پی‌اس‌جی تا یک قدمی جذب برناردو سیلوا پیش رفته بود و همه چیز آماده بود تا نام این ستاره پرتغالی به عنوان بازیکن باشگاه فرانسوی آماده شود، اما در آخرین لحظات اتفاقی افتاد که همه چیز را به ضرر پاریسی‌ها به هم زد.

1914364

ریاض محرز بعد از مذاکراتی کوتاه با باشگاه الاهلی با پیشنهاد این باشگاه عربستانی موافقت کرد و از مدیران سیتی هم پاسخ مثبت گرفت تا با امضای قراردادی سه ساله راهی الاهلی شود. بعد از قطعی شدن جدایی این ستاره الجزایری، مذاکره‌کنندگان منچسترسیتی به پی‌اس‌جی اعلام کردند که پشیمان شده و دیگر حاضر به از دست دادن برناردو سیلوا نیستند.

لوپاریزین می‌گوید پروژه عربستان برای جذب ستاره‌های اروپا در برخی موارد به ضرر باشگاه‌های بزرگ این قاره شده و در برخی موارد به سود آنها بوده است. این روزنامه برای نمونه به انتقال نیمار به الهلال اشاره کرده و می‌گوید این پرونده به سود پی‌اس‌جی بوده، چرا که باشگاه فرانسوی را از پرداخت دستمزد سنگین این ستاره برزیلی راحت کرده است.

اما انتقال ریاض محرز ضرر شدیدی به پی‌اس‌جی وارد کرد و نگذاشت این باشگاه به هدف مدنظرش برناردو سیلوا برسد. مدیران پاری سن ژرمن به لوئیس انریکه اطمینان داده بودند که در این فصل برناردو را در اختیار خواهد داشت و این مربی اسپانیایی از اینکه مدیران باشگاه نتوانستند به وعده خود عمل کنند ناراضی است.

1914365

دیدگاه‌ها