کد خبر : 1959855 | 01 شهریور 1402 ساعت 18:04 | 20.5K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراض تند مهدی رحمتی:

روزی یک کلنگ زده بودید الان زمین تمرین داشتیم!

سید مهدی رحمتی در خصوص برگزاری تمرینات تیمش در خارج از مازندران شفاف‌سازی کرد.

روزی یک کلنگ زده بودید الان زمین تمرین داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این روزها در تهران تمرین می‌کند و حتی آخرین تمرین این تیم پیش از بازی‌های خانگی‌شان نیز خارج از مازندران برگزار شده بود.

این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی هواداران نساجی شده است. جالب اینکه پیکان در هفته اول دو روز قبل از بازی به مازندران آمده بود و نساجی به عنوان میزبان دیرتر به قائمشهر وارد شد!

یکی از سؤالات کنفرانس خبری رحمتی به این موضوع اختصاص داشت. سرمربی نساجی بیان کرد: من پانزده ماه اراک زندگی کردم، دو سال مشهد زندگی کردم. تیمی که متعلق به استانی هست، کسانی که قرارداد می‌بندند باید آنجا کار بکنند. اما اینجا آیا ابتدایی‌ترین امکانات را داریم؟ من تهران زمین تمرین، سالن بدنسازی و استخر دارم و بازیکنانی که آسیب دیده باشند در همان مجموعه همه امکانات برایشان هست. من خیلی دوست داشتم در مازندران بمانم، ولی عملا چنین امکاناتی نداریم. اگر یکی در بازی فردا ضرب بخورد چجوری برسانمش؟

او درمورد مشکلات سخت‌افزاری نساجی گفت: ما نشستیم و دنبال این هستیم که یک نفر برایمان همه کار انجام دهد. آقای حدادیان چقدر می‌تواند همه چیز را هندل کند؟ شما استانی هستید که در همه رشته‌ها استعداد دارید، ولی آیا دو سال پیش که نساجی آسیایی شده برای فوتبال این شهر آجر روی آجر گذاشته شده است؟ چون خیالشان راحت است که مهندس حدادیان هست. ما اگر روزی یک کلنگ برای زمین تمرینی و رختکن زده بودیم الان تمام شده بود. نزدیک‌ترین زمین تمرین یک ساعت با اتوبوس راه است. قبل از بازی یک ساعت باید با اتوبوس به استادیوم بیاییم و در شهرهای دیگر نهایت بیست دقیقه است. همین امروز هم شروع کنیم دیر نیست. یک مجموعه‌ای را برای فوتبال این استان درست کنیم. تمام تیم‌های ایران از بازیکنان مازندران سود می‌برند، چرا ما جایی برای بهره‌برداری نداشته باشیم؟ من خودم علاقه به این کار دارم، ولی شرایطش باید مهیا باشد.

دیدگاه‌ها