کد خبر : 1959860 | 01 شهریور 1402 ساعت 18:29 | 23K بازدید | 17 دیدگاه

نگرانی در بایرن: چه مصدومیت بدموقعی!

بایرن مونیخ اعلام کرد جمال موسیالا در تمرین‌های این تیم مصدوم شده و تا اواخر ماه سپتامبر دور از میادین خواهد بود.

نگرانی در بایرن: چه مصدومیت بدموقعی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای هواداران را نگران کرده است. در این بیانیه اعلام شد که جمال موسیالا، ستاره بایرن، در تمرین‌ها مصدوم شده و مدتی نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.

موسیالا در تمرین اخیر بایرن مونیخ که زیر نظر توماس توخل برگزار شد احساس ناراحتی کرد و حالا مشخص شده که او با پارگی عضلانی در همسترینگ پای چپش مواجه شده است. بایرن مونیخ در بیانیه کوتاهش به زمان بازگشت موسیالا اشاره‌ای نکرد ولی رسانه‌های آلمانی می‌گویند او احتمالا تا اواخر سپتامبر دور از میادین خواهد بود.

روزنامه آبند زایتونگ می‌گوید موسیالا بازی این هفته مقابل آگسبورگ و بازی هفته بعد مقابل گلادباخ را از دست خواهد داد. بعد از آن بوندس‌لیگا به دلیل حضور تیم ملی آلمان در فیفا دی ماه سپتامبر موقتا تعطیل می‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد موسیالا بتواند در دو بازی مانشافت مقابل ژاپن و فرانسه شرکت کند.

1914374

مشخص نیست توماس توخل به جای موسیالا، که از بازیکنان ثابت او است، چه کسی را روانه زمین خواهد کرد، ولی خبرها حاکی است احتمال حضور توماس مولر به عنوان بازیکن ثابت بیشتر خواهد بود.

توماس مولر بعد از مصدومیت اخیرش از ترکیب ثابت دور مانده بود و حالا فرصت خوبی به دست می‌آورد تا بار دیگر در ترکیب ثابت بایرن وارد زمین شود. او در دیدار سوپرجام آلمان مقابل لایپزیش به میدان نرفت، اما در هفته اول بوندس‌لیگا و در جریان پیروزی 4-0 مقابل وردربرمن در میدان حضور داشت.

دیدگاه‌ها