کد خبر : 1959862 | 01 شهریور 1402 ساعت 18:36 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

تیم برنده مقابل استقلال ثابت ماند!

سید مجتبی حسینی ۱۱ نفر اصلی تیمش در دیدار مقابل هوادار را مشخص کرد.

تیم برنده مقابل استقلال ثابت ماند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از نمایش خوبی که در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس داشت و در دومین بازی فصل هم با عملکرد بهتر نسبت به استقلال خوزستان توانست به برتری دست پیدا کند، امروز در یک مسابقه خارج از خانه دیگر به مصاف هوادار تهران می‌رود.

آلومینیوماحمد گوهری، سید مهران موسوی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امین جهان‌کهن، علیرضا نقی‌زاده، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی ۱۱ بازیکن منتخب سید مجتبی حسینی هستند که در ترکیب اولیه آلومینیوم اراک مقابل هوادار تهران قرار گرفته‌اند.

ترکیب آلومینیوم اراک در مسابقه امروز نسبت به دو دیدار اخیرش هیچ تغییری نداشته و مجتبی حسینی با دست پیدا کردن به نفرات منتخب خود تیمش را به مصاف هوادار می‌فرستد و امیدوار به کسب دومین پیروزی متوالی و ۶ امتیازی شدن است.

اراکی‌ها طی سالیان اخیر در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی مقابل هوادار تهران نشدند و همیشه به تساوی رسیدند که امیدوار هستند امروز این طلسم را بشکنند و به برتری در زمین حریفشان برسند.

گفتنی است، شاگردان مجتبی حسینی از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران مهمان تیم هوادار خواهند بود.

دیدگاه‌ها