کد خبر : 1959882 | 01 شهریور 1402 ساعت 22:00 | 187K بازدید | 539 دیدگاه

سه امتیاز تقدیم به پیام نیازمند

سپاهان 1 - استقلال 0: برد جنجالی در نقش جهان

دیدار بزرگ هفته سوم لیگ برتر را سپاهان با تک گل رضا اسدی برنده شد تا صدر جدول را حفظ کند.

سپاهان 1 - استقلال 0: برد جنجالی در نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر به لطف تک گل رضا اسدی به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان ژوزه مورایس با 9 امتیاز و اقتدار کامل، صدر جدول رده بندی را حفظ کند.

ویدئو: 308659

نیمه نخست این دیدار یکی از کسل کننده ترین تقابل های دو تیم بود. به نحوی که تا دقیقه 41 بازی هیچ صحنه خاصی به روی دروازه ها رخ نداد. در این لحظه و روی اشتباه نیلسون، توپ به کوین یامگا رسید ولی او قدر این فرصت را نداشت و ضربه او را در موقعیتی تک به تک، پیام نیازمند مهار کرد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با حرکت عجیب ایمان سلیمی همراه شد و این بازیکن با دست، روی توپ اثر گذاشت و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ضربه او را ابتدا حسینی مهار کرد ولی در برگشت خود اسدی آن را به گل تبدیل کرد تا سپاهان برنده به رختکن برود.

1914549

اما نیمه دوم پرهیجان تر دنبال شد و استقلال تمام تلاشش را برای گلزنی بکار گرفت. اولین فرصت مهم نیمه دوم نصیب ارسلان شد. روی یک پاس در عمق، او شرایط خوبی برای گلزنی داشت و به محض ورود به محوطه جریمه، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ به بیرون رفت.

در دقیقه 60 و روی کرنر ارسالی مهدی پور، نیازمند تا آستانه باز کردن دروازه خودی پیش رفت که بخت با او یار بود و توپ به کرنر رفت. در ادامه ارسال حردانی با ضربه سر خطرناک مرادمند همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد نوبت به سپاهان رسید تا دروازه استقلال را باز کند. ارسال کرنر رامین رضاییان به رضا اسدی رسید که توپ او در آستانه ورود به دروازه با برخورد به نیلسون راهی اوت شد.

در ادامه حملات استقلال راه به جایی نبرد و سپاهان موفق شد به لطف یک پنالتی جنجالی و البته عجیب، با یک گل از سد تیم نکونام بگذرد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

1914433

لیگ برتر ایران بازی از هفته سوم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
تقویمچهارشنبه: 1402/06/01؛ ساعت: 20:00؛ ورزشگاه: نقش جهان اصفهان/ تماشاگر: 50 هزار نفر
سوت گروه داوری: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: فرهاد مروجی، حسن انتظاری؛ داور چهارم: حسین زمانی/ ناظر: حسین نجاتی


سپاهانترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، خروج از زمینمحمدجواد حسین‌نژاد (80- سیاوش یزدانی)ورود به زمین، محمد قربانی، خروج از زمین رضا شکاری (90+1: کاوه رضایی)ورود به زمین، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

1914432

ترکیب استقلال:
استقلالسید حسین حسینی، ایمان سلیمی، خروج از زمینصالح حردانی (76- آرمان رمضانی)ورود به زمین، محمدحسین مرادمند، خروج از زمینابوالفضل جلالی (89- پیمان بابایی)ورود به زمین، روزبه چشمی، خروج از زمینزبیر نیک نفس (89- جعفر سلمانی)ورود به زمین، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، خروج از زمین ارسلان مطهری (76- مهرداد محمدی) ورود به زمین و کوین یامگا
سرمربی: جواد نکونام

1914435

🟨 کارت زرد:
استقلال ایمان سلیمی (45+1) - سیدحسین حسینی (84)

سپاهانرضا شکاری (43) - فرشاد احمدزاده (71)

🟥اخراج
سپاهان فرشاد احمدزاده (86)

ویدئو: 308654

⚽️ شرح گل ها:
سپاهان سپاهان یک – استقلال صفر (دقیقه 45+9): ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه با حرکت عجیب ایمان سلیمی و برخورد توپ به دست او همراه شد که کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ابتدا حسینی آن را مهار کرد، ولی در برگشت خود اسدی موفق شد آن را وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد.

ویدئو: 308634
ویدئو: 308636

⏱ لحظات حساس:
دقیقه 10: محمدجواد حسین‌نژاد از پشت محوطه جریمه قصد داشت دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: یک ضربه کاشته از راه دور نصیب سپاهان شد که شوت اسدی را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 20: صالح حردانی با یک حرکت خوب از زکی‌پور عبور کرد و توسط این بازیکن متوقف شد، ولی کوپال ناظمی اعتقادی به خطا نداشت. مسئله‌ای که اعتراض اعضای تیم استقلال را به دنبال داشت.

دقیقه 39: ارسال کرنر بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه به رضاییان رسید که ضربه او نیز از دقت کافی برخوردار نبود و با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: بالاخره مهم‌ترین موقعیت بازی در این لحظه به دست آمد. پاس در عمق نیک‌نفس با اشتباه عجیب نیلسون در دفع توپ همراه شد و ضربه او پشت مدافعین سپاهان به کوین یامگا رسید. دانشگر در جدال با وینگر فرانسوی اثری روی توپ گذاشت، ولی این ضربه باعث شد تا توپ روی پای راست یامگا جفت و جور شود و این بازیکن با وجود مزاحمت رضاییان، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که پیام نیازمند با خروج از دروازه، شوت یامگا را دفع کرد و این موقعیت بسیار خوب را از استقلال گرفت.

1914513

دقیقه 52: روی یک پاس در عمق بلند، ارسلان مطهری وارد محوطه جریمه شد که ضربه روی پای این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: سپاهان روی یک ضدحمله وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه آکروباتیک شهریار مغانلو پس از برخورد به سر ایمان سلیمی، از شدت آن گرفته شد و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 60: ارسال کرنر مهدی پور با دفع عجیب پیام نیازمند به شکل عجیبی راهی کرنر شد.

دقیقه 64: ارسلان مطهری روی اشتباه نیلسون صاحب موقعیت شد ولی تعلل بیش از حد این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد.

دقیقه 66: ارسال زمینی صالح حردانی در تیر اول به ارسلان مطهری رسید ولی مدافعان سپاهان زودتر از او توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه 67: ارسال صالح حردانی با ضربه سر مرادمند همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70: ارسال کرنر دیدنی رامین رضاییان با ضربه سر اسدی همراه شد که توپ در آستانه ورود به دروازه با برخورد به نیلسون پیش تاخته به طرز عجیبی به بیرون رفت.

دقیقه 87: مهرداد محمدی با وورد به محوطه جریمه ضربه اش را روانه دروازه کرد که نیازمند این توپ را مهار کرد.


🔴 حواشی:

بولت سپاهانبا وجود درخواست هواداران سپاهان برای بهبود کیفیت تصاویر تلویزیونی هیچ اقدامی برای این موضوع نشده و باز هم شاهد تصاویر بی‌کیفیت در اصفهان هستیم.

بولت سپاهانراه‌های منتهی به استادیوم نقش جهان با ترافیک شدیدی همراه شده بود.
بولت سپاهانهواداران استقلال با شعار پیام نیازمند تسلیت، درگذشت پدر او را تسلیت گفتند.
بولت سپاهانسیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و بهزاد غلامپور هنگام گرم کردن نزد نیازمند رفتند و به او تسلیت گفتند.
بولت سپاهاننیازمند به شدت از سوی هواداران سپاهان مورد تشویق قرار گرفت.
بولت سپاهانمهرداد محمدی، بازیکن استقلال، که سابقه بازی در سپاهان را دارد، از سوی هواداران رقیب تشویق شد.

بولت سپاهانبازیکنان استقلال پس از حضور ورزشگاه، از زمین چمن بازدید کردند و نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان اعتراض کردند.

بولت سپاهانهواداران استقلال که تعداد آنها حدود پنج‌هزار نفر است، در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی 10 درصد از سکوهای ورزشگاه را تکمیل کردند.

بولت سپاهانتماشاگران استقلال در دقایقی، با هواداران سپاهان درگیری لفظی پیدا کردند و علیه یکدیگر شعار سر دادند.

بولت سپاهاندر دقایقی از نیمه اول به دلیل لیزر انداختن هواداران سپاهان، بازی با نظر داور متوقف شد.

بولت سپاهان ژوزه مورایس و جواد نکونام سرمربیان دو تیم استقلال و سپاهان خوش‌وبش گرمی با هم داشتند و کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال و فعلی سپاهان به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و نکونام را در آغوش گرفت.

بولت سپاهان هواداران سپاهان در دقایق ابتدایی بازی روی صورت سیدحسین حسینی سنگربان استقلال لیزر انداختند.

بولت سپاهان پس از گذشت 20 دقیقه از زمان آغاز بازی جواد نکونام و نیمکت‌نشینان استقلال به شدت به قضاوت کوپال ناظمی داور مسابقه اعتراض می‌کردند.

بولت سپاهان رضا میرزایی بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال با حضور در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تماشاگر دیدار تیمش مقابل سپاهان بود.

بولت سپاهاندر دقایق پایانی نیمه اول هواداران دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و به سمت هم اشیایی پرتاب کردند.

دیدگاه‌ها