کد خبر : 1959915 | 01 شهریور 1402 ساعت 21:30 | 53.1K بازدید | 21 دیدگاه

رسمی: زننده پنالتی قهرمانی آرژانتین در لیگ برتر

گونسالو مونتی‌یل، زننده پنالتی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر، با قراردادی قرضی و بند خرید 11 میلیون یورویی به ناتینگهام فارست پیوست.

رسمی: زننده پنالتی قهرمانی آرژانتین در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیگ برتری ناتینگهام فارست اعلام کرد چهارمین خرید تابستانی‌اش را رسمی کرده است. او مدافع آرژانتینی‌ای است که در قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر نقشی ویژه داشت.

گونسالو مونتی‌یل در فینال جام جهانی در ضربات پنالتی آرژانتین و فرانسه آخرین ضربه پنالتی تیمش را به ثمر رساند تا یاران لیونل مسی با گل او قهرمانی‌شان را قطعی کنند. مونتی‌یل بازیکن سویا بود و با اعلام ناتینگهام فارست او به مدت یک فصل به صورت قرضی به این تیم لیگ برتری می‌پیوندد. در قرارداد مونتی‌یل با فارست بند خرید 11 میلیون یورویی وجود دارد.

سه خرید قبلی فارست در تابستان امسال اولا آینا، آنتونی الانگا و مت ترنر بودند. در بیانیه منتشر شده از طرف باشگاه انگلیسی اشاره شده که مونتی‌یل در این فصل با پیراهن شماره 29 به میدان خواهد رفت.

1914492

گونسالو مونتی‌یل بعد از امضای قرارداد با فارست گفت: "از پیوستن به این باشگاه خیلی خوشحالم. با انتظارات بالا به اینجا آمده‌ام و می‌خواهم بازی کنم و نشان بدهم چه توانایی‌هایی دارم. در عین حال تشنه فتح جام هستم و حالا وقت آن است که این را ثابت کنم. من از کودکی لیگ برتر را تماشا می‌کردم و حتی یک بازی را هم از دست نمی‌دادم. یک فوتبالیست می‌خواهد در بهترین لیگ دنیا بازی کند و لیگ برتر بدون شک بهترین است".

1914493

دیدگاه‌ها