کد خبر : 1959929 | 01 شهریور 1402 ساعت 22:09 | 63.5K بازدید | 41 دیدگاه

بایرن تمام شد، لوی حالا بارسا را حرص می‌دهد!

روزنامه اسپورت مدعی شد تاتنهام با درخواست انتقال قرضی جیووانی لوسلسو به بارسلونا مخالفت کرده است.

بایرن تمام شد، لوی حالا بارسا را حرص می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی معتقد است بارسا در خط میانی نیاز به تقویت دارد. سرمربی بارسلونا به‌خصوص در پست هافبک تهاجمی احساس نیاز به بازیکنان جدید دارد و مدتی است مدیران بارسا را برای خرید هافبک هجومی در بازار نقل و انتقالات تحت فشار گذاشته است.

بعد از ناکامی بارسا در جذب چند مهره مد نظر ژاوی، او جیووانی لوسلسو، هافبک آرژانتینی تاتنهام را به خوان لاپورتا معرفی کرد و بارسا پیشنهادی رسمی برای انتقال قرضی لوسلسو به تاتنهام ارسال کرد. اما روزنامه اسپورت امروز گزارش داد باشگاه انگلیسی این پیشنهاد بارسا را فوراً رد کرده است. ژاوی و مدیران بارسا معتقد بودند تاتنهام چندان تمایلی به حفظ لوسلسو ندارد و از این پاسخ اسپرز شوکه شده‌اند.

1914548

درخواست منفی تاتنهام به این پیشنهاد عجیب به نظر می‌رسد؛ چراکه در هفته‌های ابتدایی فصل سرمربی جدید اسپرز، آنگه پوستکوگلو نشان داد اعتقادی به استفاده از این هافبک آرژانتینی ندارد.

اسپورت می‌گوید تاتنهام در پاسخ خود به پیشنهاد بارسا تنها با انتقال قرضی لوسلسو مخالفت کرده و اگر لاپورتا با پیشنهاد خرید به میز مذاکره برگردد، ممکن است بتواند نظر مثبت دنیل لوی را جلب کند. به گزارش این روزنامه کاتالان تاتنهامی‌ها خواهان مبلغی در حدود 10 تا 15 میلیون یورو هستند.

1914547

در ادامه این گزارش اشاره شده که در صورت ناکامی بارسا در جذب لوسلسو، ژاوی چاره‌ای نخواهد داشت جز  اینکه در پست هافبک تهاجمی به سراغ بازیکنان تیم جوانان باشگاه برود.

دیدگاه‌ها