کد خبر : 1959951 | 01 شهریور 1402 ساعت 22:54 | 119.7K بازدید | 81 دیدگاه

خرمگاه: فشار روی ما وحشتناک است

منصوریان به‌خاطر آن حیوان اخراج شد!

علیرضا منصوریان به دلیل اخراج در دیدار برابر ملوان نتوانست در کنفرانس خبری شرکت کند.

منصوریان به‌خاطر آن حیوان اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه، مربی تیم فولاد، در‌کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل ملوان حاضر شد، ‌‌گفت: به تیم خوب ملوان و آقای تارتار و اعضای این تیم تبریک می‌گویم. عذرخواهی می‌کنم از تماشاگران فولاد، ما در سه بازی شرایط خیلی بدی را داشتیم و نتوانستیم نتایج دلخواه تیم و تماشاگران را بگیریم، امیدوارم که بتوانیم شرایط را گونه‌ای رقم بزنیم و بتوانیم به هم کمک کنیم که فولاد را از این شرایط در بیاوریم.

1914584

وی افزود: اینقدر از نظر روانی در دو سه هفته اخیر روی بازیکنان ما فشار هست که اشتباهات فردی هم بازی قبل و هم این بازی کمر تیم ما را شکاند، ما از بازی خوب ملوان نمی‌خواهیم عبور کنیم اما همان‌گونه که دیدید ما دو اشتباه فردی کردیم و دو تیم تقدیم به ملوان شد. فکر می‌کنم داور می‌توانست پنالتی نگیرد و آن پنالتی شرایط ما را سخت کرد. دو بازی است که ما از دقیقه ۳۰ یک بازیکن را از دست می‌دهیم و ده نفره می‌شویم، خیلی تلاش کردیم که در این یک هفته که تیم را به شرایطی که می‌خواهیم نزدیک کنیم، اما همان‌گونه آنقدر هجمه و فشار بالا بود که بازیکنان ما انجام دادند. کاپیتان ما، بازیکن باتجربه ما در این بازی اخراج می‌شود و من فکر می‌کنم به دلیل همین فشارهاست. امیدوارم بتوانیم شرایط را برگردانیم و به چیزی که مدنظر تماشاگران، باشگاه و هیات مدیره ماست برسیم.

1914583

خرمگاه در پاسخ به خبرنگاری که آیا هیات مدیره باید با توجه به شرایط فرصت دوباره به کادرفنی بدهد یا خیر، گفت: من فکر می‌کنم نباید در این خصوص به عنوان یک عضو کادرفنی جواب بدهم و بهتر است این سوال را از هیات مدیره و یا مدیرعامل باید بپرسید.

وی در خصوص اخراج علیرضا منصوریان در جریان بازی گفت: علی آقا رو به نیمکت در خصوص خطاهای کنار زمین صحبت کرد و داور‌ چهارم فکر می‌کنم اشتباه شنید و داور را صدا کرد و اخطار دوم را داد. من روی اخطار اول علی آقا هم صحبت دارم، وقتی ما عقب بودیم و یک حیوان به درون زمین آمد، علی آقا رفت تا این حیوان را خارج کند برای چه باید اخراج شود. او رفت تا تایم برای ما کشته نشود و زودتر به شرایط بازگردیم، هرچه به بازی وقفه می‌خورد به ضرر ما بود، من فکر می‌کنم در آن شرایط سعه صدر می‌تواند به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها