کد خبر : 1959984 | 02 شهریور 1402 ساعت 00:27 | 31.2K بازدید | 72 دیدگاه

راهی جز مبارزه و جنگیدن نداریم

رجبی: قبل از پنالتی سپاهان، زکی‌پور خطا کرد

مربی استقلال می‌گوید با وجود اینکه این تیم کمبودهایی دارد، اما بازیکنان با جان و دل بازی کردند.

رجبی: قبل از پنالتی سپاهان، زکی‌پور خطا کرد

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا رجبی، مربی استقلال، در پایان بازی با سپاهان و در جمع خبرنگاران گفت: از بچه‌ها تشکر می‌کنم، امروز واقعا بازی قابل قبولی ارائه کردند. فکر می‌کنم موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم و شایسته پیروزی بودیم، ولی متأسفانه حریف روی یک غفلت به گل رسید. فیلم صحنه را بازبینی کردیم، قبل از پنالتی، فکر می‌کنم خطای زکی‌پور روی ارسلان مطهری بود. این گل صددرصد مردود بود.

او در مورد اخراجش در پایان نیمه اول گفت: بعد از اینکه ترقه زدند و انفجاری که شد، داخل زمین رفتم تا بچه‌ها را کنار بکشم. با این حال متأسفانه داور مرا اخراج کرد.

رجبی در ادامه می گوید: تیم ما شایسته برد بود و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. امیدوارم که در آینده، داوری‌های بهتری ببینیم. واقعا آقای کوپال ناظمی داور بسیار خوب و توانمندی است، اما کیفیت داوری خوبی که داشت را در این بازی نشان نداد.

ویدئو: 308691

مربی آبی‌ها در مورد اینکه نکونام اعتقاد داشت قبل از ضربه کاشته، توپ از زمین بیرون رفته، پاسخ داد: آن صحنه مشخص بود که توپ از خط طولی عبور کرد، اما داور این صحنه را ندید و خطا گرفت. باید در ادامه خطای مدافع حریف را می‌گرفت که متأسفانه اینگونه نشد.

رجبی در پایان و در مورد اینکه هواداران چقدر امیدوار باشند، گفت: با وجود اینکه کمبودهایی داریم، بازیکنان استقلال با جان و دل بازی کردند. شرایط امسال استقلال در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است، اما راهی جز مبارزه و جنگیدن نداریم تا در ادامه راه موفق باشیم.

دیدگاه‌ها