کد خبر : 1959994 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:01 | 11.3K بازدید | 19 دیدگاه

باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم؛

خطیبی: در 2 دقیقه 2 امتیاز را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان از نمایش تیمش در مصاف با صنعت نفت ابراز خشنودی کرد.

خطیبی: در 2 دقیقه 2 امتیاز را از دست دادیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل نفت آبادان در نشست خبری حضور پیدا کرد و حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: فکر می‌کنم آنهایی که بازی را دیدند از هر دو تیم فوتبال دیدند. هم ما می‌خواستیم برنده باشیم و هم تیم حریف و به همین دلیل بازی خوبی را در شرایط سخت شاهد بودیم. در آبادان بازی کردن برای همه تیم‌ها سخت است، مخصوصاً برای تیمی که مثل ما جوان است.

خطیبی با اشاره به جریان بازی در دو نیمه اضافه کرد: نیمه اول ما با برد به رختکن رفتیم، اما تیم صنعت نفت می‌توانست گل بزند. آنها فرصت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند چند گل بزنند، اما در نیمه دوم آنها می‌خواستند گل خورده را جبران کنند و چند تغییر ایجاد کردند. ما هم دو تعویض اجباری داشتیم. در نیمه دوم هرچند تیم حریف فشار می‌آورد، اما ما فرصت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم روی ضدحملات به گل‌های بیشتری برسیم. در دقیقه 96 گل تساوی را دریافت کردیم و 2 امتیاز را در دو 2 دقیقه از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: کار بزرگی انجام دادیم و با بازیکنان جوان و جویای نام توانستیم یک امتیاز از آبادان بگیریم. امیدوارم تیم صنعت نفت که مربی خیلی خوب و بازیکنان باکیفیتی که دارد بتواند در بازی‌های پیش‌رو موفق باشد.

دیدگاه‌ها