کد خبر : 1960000 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:12 | 51.5K بازدید | 11 دیدگاه

مدیرعامل ایرالکو: ۸-۷ نفر باید اخراج می‌شدند

یک باخت اینقدر جنجال ندارد!

با کسب دومین پیروزی در طی سه هفته ایرالکو خودش را در جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی می‌بیند.

یک باخت اینقدر جنجال ندارد!

به گزارش "ورزش سه" آلومینیوم اراک در یک بازی حساس و نزدیک توانست هوادار را شکست بدهد. این بازی از آن جهت نیز حائز اهمیت بود که همان‌طور که محمود فکری، سرمربی هوادار، گفته بود، این دو تیم رقیبان جدولی همدیگر هم به حساب می‌آمدند. با این حال آلومینیوم این بازی خارج از خانه را برد و حالا با شش امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.

این بازی البته جنجالی هم از آب درآمد و اعتراضات داوری در نهایت به درگیری لفظی میان بازیکنان و کادرفنی دو تیم هم کشیده شد. محمد رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم اراک، بعد از این بازی و کسب سه امتیاز بازی توسط تیمش درباره جنجال‌ها و حواشی این مسابقه گفت: "برد را به همه اعضای تیم و مردم اراک و هواداران آلومینیوم تبریک می‌گویم. هم آقای فکری و هم آقایان دین‌محمدی و دلگرم به عنوان مربی از اراک خاطرات خوبی دارند و ما هم از این دوستان خاطرات خوبی داریم. به نظرم جنجال‌ها خارج از قواعد و استانداردهای فوتبال بود. همه ما سرمربی تیم ما را می‌شناسند. آقای مجتبی حسینی یکی از محترم‌ترین و باشخصیت‌ترین مربیان لیگ ایران است. حتی زمانی که نیمکت ما قصد سر و صدا و اعتراض داشت آقای حسینی اجازه این کار را نداد." 

او افزود: "به خاطر فشارهایی که نیمکت تیم هوادار به داور آورد باعث شد تا داور اشتباهات زیادی داشته باشد. پنالتی اول به نظر من مشکوک بود که به نفع تیم ما گرفته شد اما این دلیل نمی‌شود که کسانی که در لیگ برتر حرفه‌ای کار می‌کنند و تصاویرش در همه جای دنیا پخش می‌شود، با بدترین اتهامات و صحبت‌ها... اگر فیلم بازی را بفرستید برای سیستم قضاوت داور باید هفت هشت نفر اخراج می‌شدند. شاید یکی دو نفر هم از ما بودند اما بیشترش از تیم هوادار بود. یک برد یا باخت اینقدر دیگر ارزش ندارد.

مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت:"همان‌طور که آقای فکری قبل از مسابقه گفته بود این بازی خیلی مهم بود. نمی‌دانم برد و باخت چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد. به نظرم بهترین قضاوت با مردم است. مردم نمره بدهند، اما به رفتار و کردار و هم به فوتبال تیم‌ها.
جالب است که رجاییان خودش به اشتباه داور به سود تیمشان معترف است هرچند معتقد است که داور یک پنالتی و اخراج را به سود تیمش نگرفته است: "به نظرم داور بعد از صحنه پنالتی که من خودم هم اعتراف می‌کنم 60 به 40 یا 70 به 30 پنالتی نبود، اما بعد از آن یک پنالتی و اخراج باید برای ما می‌گرفت. دروازه‌بان حریف بازیکن ما را زد. اشتباهی که انجام داد کمی بازی از دستش خارج شد و تیم حریف به اندازه‌ای اعتراض کرد. آنها هم دوستان ما هستند. اداره کردن تیمی در بخش خصوصی مثل هوادار کار دشواری در فوتبال ایران است و نتیجه گرفتن برایشان خیلی اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها