کد خبر : 1960007 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:25 | 58.7K بازدید | 16 دیدگاه

آنچلوتی رفتن ستاره رئال را وتو کرد: همین‌جا بمان

با اعتماد کارلو آنچلوتی به اورلین شوآمنی، او در نهایت رئال مادرید را ترک نمی‌کند و در این تیم ماندنی شد.

آنچلوتی رفتن ستاره رئال را وتو کرد: همین‌جا بمان

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوآمنی یکی از خریدهای بزرگ رئال مادرید در فصل گذشته بود. رئال برای این هافبک فرانسوی‌ در رقابت با چلسی و لیورپول، 80 میلیون یورو به موناکو پرداخت کرد. او به جای کاسمیرو جذب شد که با 70 میلیون یورو به منچستریونایتد رفت.

در واقع رئال بازیکن 21 ساله‌ای را به جای بازیکن 30 ساله به ترکیب تیمش اضافه کرد. او فصل موفقی در رئال سپری نکرد و به همین دلیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد.

رئال در تابستان امسال با توجه به پیشنهاداتی که وجود داشت برای فروش این بازیکن آماده می‌شد اما در نهایت تصمیم گرفت که این بازیکن را غیرقابل فروش بداند.

آنچلوتی با اعتماد به ویژگی‌های شوآمنی با ادامه حضور این بازیکن در رئال موافقت کرده است. سرمربی ایتالیایی در نیمه اول فصل گذشته به عنوان یک بازیکن ثابت روی او حساب می‌کرد، اما پس از جام جهانی به دلیل عملکرد ضعیفش تصمیم گرفت او را روی نیمکت قرار بدهد.

شوآمنی در پیش فصل تلاش زیادی داشت تا خودش را به کادرفنی نشان بدهد. در واقع او نتوانسته از زیر سایه کاسمیرو که طی 8 فصل حضور در رئال یک بازیکن قابل‌اعتماد بود، خارج شود.

1914692

ماموریت این بازیکن فرانسوی آسان نیست، اما باشگاه از او حمایت کرده و امیدوار است که با توجه به حاشیه پیشرفتی که دارد، شوآمنی همچنان به رشد خود ادامه دهد.

این بازیکن فرانسوی شروع خوبی در این فصل داشته است. او یکی از 5 بازیکنی است که که طی دو بازی اخیر به صورت ثابت بازی کرده است و می‌داند که افت عملکردش او را دوباره به نیمکت برمی‌گرداند.

دیدگاه‌ها